Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i3 Forum • BMW i3 60/94/120 Ah
Samochody po Innogy Go
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="electricar, post: 10904, member: 366"] Fakt frajda z jazdy jest niesamowita. Najlepsze jest to że - nie jeździłem nigdy elektrykiem, nie miałem w planach kupować elektryka bo miałem nowego mocnego diesla( jednak jest słaby patrzac na i3). Zakup zrodził się z checi posiadania gadżetu i nic wiecej, który jak sie okazało sprawdza sie jako auto na co dzień :) Staje sie pomału fanem elektryków i cieżko bedzie do spalinówki wrócić. Robie dziennie średnio 40-60 km i bateria 29,6 w cale nie jest taka mała do normlanej jazdy. Ładuje co 3 dni średnio ładowaka 11 kw albo w domu albo w firmie. Wczesniej tankowałem diesla co 600 km i obecnie dla mnie łatwiej jest sie wpiąć kablem 3x częsciej na te 3 godziny niż jechac tankować auto na stacje. A i co najważniejsze jak ktoś chce ładować auto z gniazda 2,3kw 230v to lepiej niech zapomni o elektryku. Ładowanie 14 godzin takiej baterii to dramat. Trzeba planować ładowanie, kilometry i nie da sie jechać kiedy sie chce i gdzie sie chce. ( chyba że wie że robi dziennie max 10 km i wie że więcej nie zrobi) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i3 Forum • BMW i3 60/94/120 Ah
Samochody po Innogy Go
Top