dj.jozwiak

Nowy na Forum
Witam,
czy ktoś z Was orientuje się jak sprawdzić, czy samochód wystawiony na sprzedaż przez komis nie był wcześniej w użytkowaniu Innogy Go?
 

dj.jozwiak

Nowy na Forum
Bedzie widac slady po naklejkach i pewnie bedzie bialy :)
Ale czy to zle ze byl uzytkowany w innogy ? jesli cena bedzie dobra a auto ma niski przebieg, bym sie nie bał.
No właśnie, ale czy po dobrym detailingu też będą ślady po naklejkach?
Podobnie jak Ty, nie uważam, żeby auto po Innogy "było złe", ale pod warunkiem, że (a)wiemy o tym podczas zakupu, (b)cena odzwierciedla taką historię pojazdu.
Pozdrawiam
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Detailing może zdjąć część lakieru bezbarwnego, słońce ma to do siebie że wypala lakier bazowy pod bezbarwnym, myślę iż ślady będą jeszczcze widoczne przez dłuższą chwilę.
Co do auta, to ewentualnie bym sprawdził poduszki silnika, jedna to widać nawet przy lewym tylnym kole, wiadomo że każdy dawał w palnik zaraz po tym jak wsiadł do tego auta więc tylko one mogły ucierpieć. Bateria jak jest zimna jest zabezpieczona i ogranicza moc, więc tego też bym się nie bał.
PS. ABSOLUTNIE NIE WARTO TAKIM AUTEM JECHAC NA PRZEGLAD DO ASO, kosztuje 1200zł a prawie nic nie sprawdzaja, mialem okazje zobaczyc jak ten przeglad wyglada i to zmarnowane pieniadze.
 

turtleonsnb

Nowy na Forum
O jakich cenach tutaj mówimy? Po ile one są teraz odsprzedawane? Jest szansa na wiekszą baterię 120Ah? Były jakieś i3s?
 

nolaan

Zadomawiam się
ZTCW Innogy w pierwszej kolejności zdecydowało się sprzedawać auta "masowo", czyli najlepiej całą flotę za jednym zamachem. Nie widziałem nigdzie poj. samochodów, być może coś się zmieniło.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Były aukcje pojedynczych samochodów, ten cały wysyp I3 za 90+ tys zł na otomoto, to chyba właśnie z nich.

Pierwsze aukcje kończyły się na 50-70 tys netto, dalej już nie śledziłem.

Nadal tak jest:
 

turtleonsnb

Nowy na Forum
Robi się juz trochę dużo, nie wiem czy nie wolę szukać "domowej" wersji. Czy w Innogy były wyższe wersję 120AH lub i3s? Czy tylko najniższe 60Ah?
 

Cav

Pionier e-mobilności
I3s też masz w tych aukcjach.
Baterie chyba wszystkie równe, ale 94 a nie 60 Ah.

Obstawiam, że "domowe" wersje będą jeszcze droższe.
 

dj.jozwiak

Nowy na Forum
Wszystkie 94Ah.
Obawiam sie, ze zaden z nich nie ma juz gwarancji (moj nie mial).
Jezeli chesz sie ladowac na szybkich CCS to dochodzi koniecznosc odplatnej aktualizacji sterownika (~600-900 zl).
 

turtleonsnb

Nowy na Forum
Wszystkie 94Ah.
Obawiam sie, ze zaden z nich nie ma juz gwarancji (moj nie mial).
Jezeli chesz sie ladowac na szybkich CCS to dochodzi koniecznosc odplatnej aktualizacji sterownika (~600-900 zl).
Opowiedz coś więcej. Zadowolony? Jaki przebieg, ubytek pojemności baterii, koszta po zakupie itp?
 

dj.jozwiak

Nowy na Forum
Tak, nawet bardzo. Baterie sprawdze przy 20st C., ale juz teraz w ruchu miejsko-podmijeskim robie 250 km. Przebieg 17k km.
Koszty? Opony, pranie calej tapicerki, czyszczenie klimy+filtr kabinowy, trojkat, gasnica, aktualizacja sterownikow. I chyba dojda laczniki przedniego stabilizatora bo delikatnie cos slychac (~500 zl).
 

turtleonsnb

Nowy na Forum
@dj.jozwiak dobrze to słyszeć. To rozumiem, że wszystkie kable były w zestawie z samochodem? Sprawdzałeś na kompie degradację baterii? A mogę spytać o cenę, jeśli to nie tajemnica? I jak wyglądał zakup poprzez tą licytację, bo widzę, że nie każdy ma tam dostęp? Chcicałbym rozważyć takie i3 vs i3s 120Ah vs TM3 SR/LR pod kątem cenowym do tego co oferują.
Ale brzmi to dobrze :)
 

dj.jozwiak

Nowy na Forum
@dj.jozwiak dobrze to słyszeć. To rozumiem, że wszystkie kable były w zestawie z samochodem? Sprawdzałeś na kompie degradację baterii? A mogę spytać o cenę, jeśli to nie tajemnica? I jak wyglądał zakup poprzez tą licytację, bo widzę, że nie każdy ma tam dostęp? Chcicałbym rozważyć takie i3 vs i3s 120Ah vs TM3 SR/LR pod kątem cenowym do tego co oferują.
Ale brzmi to dobrze :)
byla tylko ladowarka jednofazowa, czyli standardowo. 65k netto + 2 prowizja +pozostale koszty jak juz wczesniej wspomnialem. Nie sprawdzalem degradacji baterii, ale jezeli wczoraj udalo mi sie przejechac 250km, to nie jest zle:)
Co do zakupu, to musisz miec firme, zajmujaca sie obrotem samochodami lub kogos, kto ja ma i kupi Ci u nich samochod.
TM3 to oczywiscie inna liga inne koszty, ale rozumiem bo sam mialem ten dylemat.
 

turtleonsnb

Nowy na Forum
byla tylko ladowarka jednofazowa, czyli standardowo. 65k netto + 2 prowizja +pozostale koszty jak juz wczesniej wspomnialem. Nie sprawdzalem degradacji baterii, ale jezeli wczoraj udalo mi sie przejechac 250km, to nie jest zle:)
Co do zakupu, to musisz miec firme, zajmujaca sie obrotem samochodami lub kogos, kto ja ma i kupi Ci u nich samochod.
TM3 to oczywiscie inna liga inne koszty, ale rozumiem bo sam mialem ten dylemat.
Jeździłem jak narazie tylko i3s, musze sprawdzić i3 żeby się nie zawieść na i3.
W tej cenie innej opcji nie widzę. Jakbym się już decydował to dam znać bo pewnie jakieś pytania się urodzą. Jeśli się nie zdecyduje np na S90 T8 to sprawdzę jeszcze opcje jak wygląda temat ściąganie z zagranicy i usa.
A co do tych aukcji to na VAT-marże można to kupić żeby nie płacić całego 23%?
 

Cav

Pionier e-mobilności
A co do tych aukcji to na VAT-marże można to kupić żeby nie płacić całego 23%?
Co Wy z tym VAT marża, przecież to też jest 23% vat, tyle że od różnicy w cenie brutto, a nie DRUGI RAZ od pełnej wartości samochodu.
Jak te samochody są na firmę i vat w momencie zakupu był odliczony, to nie można ich sprzedać w kwocie netto, sprzedawca MUSI doliczyć 23% vat.
No chyba że sprzedaje na eksport.
 
Top