Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i3 Forum • BMW i3 60/94/120 Ah
Samochody po Innogy Go
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 10924, member: 89"] Też tak kiedyś myślałem i chciałem koniecznie montować złącze 3 fazowe w garażu po zakupie TM3LR, ale okazuje się, że ładowanie 3kW ze zwykłego gniazdka spokojnie wystarczy na zwykłe używanie auta pod Warszawą. Jeśli jeździsz dziennie tak jak sam napisałeś 50km, to potrzebujesz doładowywać 7-10 kWh na dzień, a to oznacza około 3 godzin ładowania. Zatem spokojnie naładowałbyś tyle co potrzebujesz przez noc raz na 3 dni tak jak teraz ;) Inna sprawa, to straty przy takim ładowaniu - podobno są trochę większe niż przy 11kW ale to już inny temat i nie przesadzajmy - jak stracisz na takim ładowaniu 1kWh to nie będzie chyba tragedii. Nawet przy 2,3kW w 14 godzin naładujesz taką baterię od zera do pełna, więc chyba nie ma dramatu. Podsumowując - nawet jeśli masz dostęp jedynie do zwykłego gniazdka (nawet 2,3kW), to spokojnie można używać elektryka codziennie ładować tylko w nocy albo pracy (8h) i przejeżdżać ~100 km. Obwoźnym sprzedawcom / taksówkarzom, może nie wystarczy ale dla 95% społeczeństwa będzie ok. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i3 Forum • BMW i3 60/94/120 Ah
Samochody po Innogy Go
Top