Seres 109k PLN

vwir

Pionier e-mobilności
Z drugiej strony, najtańsza alternatywa:
1687426354632.png


Trochę jakby wybór: wolałbyś mieć kiłę czy rzeżączkę
Swoją drogą: ciekawe kto gdzie i jak weryfikuje ten przebieg do 50km. Przecież gdy wsiadamy w samochód w salonie to już za chwilę możemy miec przekroczone 50km. A jeśli salon gdzieś to wpisuje to zapewne jest 'do negocjacji'.
 
Last edited:

nnnnn

Pionier e-mobilności
Z drugiej strony, najtańsza alternatywa:
View attachment 11611

Trochę jakby wybór: wolałbyś mieć kiłę czy rzeżączkę

Swoją drogą: ciekawe kto gdzie i jak weryfikuje ten przebieg do 50km. Przecież gdy wsiadamy w samochód w salonie to już za chwilę możemy miec przekroczone 50km. A jeśli salon gdzieś to wpisuje to zapewne jest 'do negocjacji'.
Pełna zgoda:D Wrzuciłem jako ciekawostkę. Jeśli salon wpisze poniżej 50 to cena robi się ciekawa na wozidło dom-praca-dom.

Co się dziwić jak chyba nie chciało się to ładować w niskich temperaturach.
Te ładowania to podobno mieli jakoś poprawiać softem.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Ostatnio widziałem białego Seresa pod Lidlem w Krośnie. Trochę byłem zaskoczony ;) Czyli ktoś to kupuje.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Licząc dopłaty to wychodzi nawet mniej. Generalnie na dożywocie, bo popyt na to chyba jest poniżej zera. Z drugiej strony, wśród aut za powiedzmy 40tys pln: Seres czy Leaf I?
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Licząc dopłaty to wychodzi nawet mniej. Generalnie na dożywocie, bo popyt na to chyba jest poniżej zera. Z drugiej strony, wśród aut za powiedzmy 40tys pln: Seres czy Leaf I?
Nie wiem czy Seres wytrzyma tyle lat co leaf I. Może się okazać że firma za chwilę zawinie się z Polski i wtedy auta będą jednorazówkami lub dla pasjonatów, którzy sami się bawią na poważnie z EV
 

vwir

Pionier e-mobilności
No tak, ale leafy I z lat 2011-2012 (stara bateria) to też zabawki dla pasjonatów. Ja bym pewnie wbrał leafa, ale jestem w stanie sobie wyobrazić, że ktoś by za 3 lata kupił takiego używanego Seresa za 40tys jeśli alternatywą byłby leaf z 2011-2012 roku.
 
Top