Seres 3

krzyss

Pionier e-mobilności
Niekoniecznie - rok temu widziałem ten model fabrycznie nowy za 115 tys. zł.

O tym aucie nie ma co mysleć jak o taniej alternatywie dla Tesli i tym podobnych ale bardziej o konkurencji cenowej dla Dacii Spring (tez w pełni chińskiej). Po odliczeniu 27 tys. zł (jak ktoś może) to wychodzi 68 tys. zł - za drugie auto w rodzinie to idealne jest.
Dzwonilem. Cena netto. Brutto 117kzl
 

krzyss

Pionier e-mobilności
To trzeba bedzie poczekac aż spadnie do 95 tys. brutto - to kwestia czasu
Wtedy zlapie to jakis znajomy handlowca. Ogra z dotacja za 68kzl i bedzie tutaj na forum sprzedal dwulatka za 90 😀
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
To trzeba bedzie poczekac aż spadnie do 95 tys. brutto - to kwestia czasu
No nie wiem, nie ogarniam czasami podejścia sprzedawców (a raczej polityki firm). Pisałem z jednym z dilerów VW w kwestii egzemplarzy ID.Buzzów, które mają "na stanie". Wspomniał również o dostępnym aucie "demo", którego wersja mi odpowiadała, ale cena nie, bo była wyższa niż za nowy uwzględniając dofinansowanie. Na moją uwagę, że kupię tego demo, ale niech odpowiednią cenę zaproponują (w końcu roczne auto i kilka kkm przebiegu) usłyszałem że "niedasię". I chyba ciągle wisi ogłoszenie, cena baaardzo powoli spada.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Wtedy zlapie to jakis znajomy handlowca. Ogra z dotacja za 68kzl i bedzie tutaj na forum sprzedal dwulatka za 90 😀
No nie wiem - chwilę temu rozważałem zakup przedliftoweho ID3 fabrycznie nowego za 133 tys minus 27 tys. zł czyli 106 tys zł na czysto. Te 90 tys za dziwne chińskie suto (to nie ta generacja która robi wrazenie) jest tu słaba ofertą. A elektryki raczej będą taniec a nie drożeć
 
Top