SEXY buttons

pmlody

Pionier e-mobilności
Czyli jednak da się sterować fotelem pasażera z poziomu systemu Tesli i nie potrzeba do tego celu się wpinać w elektrykę sterowania tym fotelem?:-O
1000036276.jpg
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Daje się na postoju. Pasażerowie z tylu lub kierowca w widoku tylnego ekranu moze przesuwać fotel pasażera. To jest od jakiegoś czasu, wiec widocznie wszystko co sie rusza jest też do sterowania? Tesla dawkuje zabawki
 

adamq

Fachowiec
Zakładam, że pozycję fotela można odczytać bezpośrednio z jego sterownika (możliwe, że są to czujniki a'la enkoder lub halla). Commander może zapisywać pozycję w swojej pamięci i sterować silnikami po CANie poprzez wcześniej wspomniany sterownik tak żeby wartość rzeczywista była taka sama jak zapisany wcześniej setpoint.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
U mnie się cztery ruszają. A ewentualnie interesuje mnie prawy przedni, ktory juz daje się sterować z ekranów , a chciałbym aby dało się nim ruszać podczas jazdy.
Nie testowalem "chmury", ktoś coś wie o tej opcji?
 

chewbacca

Posiadacz elektryka
Daje się na postoju. Pasażerowie z tylu lub kierowca w widoku tylnego ekranu moze przesuwać fotel pasażera. To jest od jakiegoś czasu, wiec widocznie wszystko co sie rusza jest też do sterowania? Tesla dawkuje zabawki
Piszesz prawdopodobnie o Modelu X. Mi chodzi o TM3(przedlift)/TMY bez ekranu na tylnej kanapie. Do tej pory wszystkie gadżety z aliexpress typu jakiś dodatkowy ekran dla tylnich pasażerów, wymagały oprócz podpięcia do OBD także wpięcia się do wiązki zasilania tego fotela bezpośrednio. A teraz widać SEXY ogarnęło że samo OBD wystarczy....
 

Bronek

Pionier e-mobilności
OK

Wszyscy dostajemy to samo i to tylko kwestia, które auto co może ?
Chińczyki itp, uzupełniają to co nie jest możliwe w danym modelu dla, Tesli.
W S3xy się to czasem im miesza, bo chca wszystko co można. Dlatego są problemy właśnie w X i S, gdyz nacisk jest na 3 i Y
PS. Sa bardzo reponsywni, odpowiadają szybko i przez support i na YT itd,..
 

6a8

Posiadacz elektryka
N
A teraz widać SEXY ogarnęło że samo OBD wystarczy....
Nie do końca, commander wpina się też przejściówką do wiązki w której jest zasilanie.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
OK

Wszyscy dostajemy to samo i to tylko kwestia, które auto co może ?
Chińczyki itp, uzupełniają to co nie jest możliwe w danym modelu dla, Tesli.
W S3xy się to czasem im miesza, bo chca wszystko co można. Dlatego są problemy właśnie w X i S, gdyz nacisk jest na 3 i Y
PS. Sa bardzo reponsywni, odpowiadają szybko i przez support i na YT itd,..
Trochę też przez to, że chłopaki nie mają swojego Xa ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Trochę też przez to, że chłopaki nie mają swojego Xa ;)
Pisali mi o tym. Bo walczę z nimi od jakiegoś czasu czyli zawracam im dupe.
Obiecali teraz że na tych wszystkich poziomych ekranach będą ikonki załączonych funkcji, jak jest to na tym "starym".
Wejdę do sklepu i dodam im gwiazdek za ambicje.
Na razie mi wszystko działa ale to jak zTeslą, nie ma gwarancji na jak długo :). Przywykłem
 

6a8

Posiadacz elektryka
A z "cloud options" , chodzi u umożliwienie skorzystania buttonowi mogącemu się znajdować poza samochodem poprzez aplikację S3XY z funkcji api tesli do sterowania samochodem. Czyli to co robi aplikacja tesli i integracje z HA, i ewentualnie inne wykorzystujące api tesli.
Oczywiście w tym przypadku trzeba w aplikacji S3XY wprowadzić nasze dane dostępowe do api tesli ( jak dla Teslamate itp. )

Według mnie, takie prawą ręką do lewej kieszeni z dwoma obrotami naokoło.
 
Top