Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SKODA
Skoda Enyaq Forum • Skoda Enyaq iV 80/80x/60/vRS
Skoda Enyaq iV
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Mindive, post: 3996, member: 97"] Ja to rozumiem, że napięcie baterii jest rzędu 800V i ładowarka samochodowa, niezależnie od źródła, musi podnieść napięcie ładowania do 800V. Czyli pracuje przy większym napięciu, ale niższym natężeniu przepływu prądu. Wklejam cytat z artykułu o baterii w Porsche Tycan Wniosek m.in. jest taki, że koszty ewentualnych napraw takiego systemu mogą być droższe lub trudniejsze. Ale to gdybanie w tym momencie. Wiesz, nie wiemy w którą stronę pójdą ładowarki. Moim zdaniem 150kW 400V jest wystarczające, robisz 250 km i 30 min na ładowanie, siku i papu. Więc mogą pójść w ilość ładowarek, a nie koniecznie w ich moc. Ja auto biorę na 3 lata - leasing z dużym wykupem, zobaczę jak rynek będzie wyglądał po tym czasie. W kwestii finansowania nie pomogę, biorę na firmę. A które auto ci się wizualnie bardziej podoba? Jest jeszcze argument patriotyzmu lokalnego: baterie do MEB robią pod Wrocławiem, dużo komponentów jest robione przez polskie firmy (kumpel w takiej pracuje nawet) - kupując w koncernie VAG wspierasz swojego somsiada :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
SKODA
Skoda Enyaq Forum • Skoda Enyaq iV 80/80x/60/vRS
Skoda Enyaq iV
Top