Słabe i mocne strony Tesla Model Y, nowi użytkownicy Q1 2023

kristof46

Fachowiec
I po gwarancji ….
Właśnie mnie to zastanawia. Tyle tutaj różnych pomysłów a jak naprawialiśmy coś w AutoFormie która była chyba jednym oficjalnym serwisem blacharskim to usłyszeliśmy ze generalnie naprawy czy odkręcanie różnych elementów może się zle skończyć bo niektóre nie maja znaczenia w gwarancji a inne już tak bo są tam jakieś czujniki systemy itd.
 

UseYbrain

Posiadacz elektryka
dosłownie kilka sekund przytrzymałem oba przyciski, ekran gaśnie, ja puszczam. możesz to śmiało robić codziennie :) wypróbuj w garażu.
Ja zrobiłem to kilka razy podczas jazdy. :)
 

ypl

Pionier e-mobilności
I po gwarancji ….
Też o tym myślałem, już dwa razy miałem klamki w koszyku i rezygnowałem po wejściu w przelewy24. Dodatkowo zniechęciła mnie informacja, że jak auto dostanie nowy soft to klamki mogą przestać działać i trzeba czekać na aktualizacje softu do klamek. Nie lubię jak coś mi przestaje działać. Ten sam problem z gwarancją jest jak wstawimy ekran z tyłu, niby nic ale wpina się w gniazdko elektryczne auta. Soft close to tylko wymiana zamków, ale trzeba całe drzwi rozebrać łącznie z wyjeciem szyby.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie stracicie gwarancji ..Założyłem dwa elektryczne bagażniki przod i tył , wpiąlem się w kompa głownego z przodu po prawej z ekranem przednim, nie tym zwyklym tylnym, a to nie w kij dmuchal bojest na to kilka minut a potem laweta i na gwarancji mi robili bez szemrania z yoke w Trojce.
Zmieńcie myślenie , Tesla jest porąbana, ale z klamkami to kupa,roboty i bym to zrobil gdybym nagle nie zmienił auta.

Tylko przy takiej duzej robocie , to bym poszedł na całość i nie tylko domykanie ale i siłowniki do otwierania i zamykania jak w Xsie. I tylko przód bo nie wozimy za wiele z tylu ludzi
 

kristof46

Fachowiec
Nie stracicie gwarancji ..Założyłem dwa elektryczne bagażniki przod i tył , wpiąlem się w kompa głownego z przodu po prawej z ekranem przednim, nie tym zwyklym tylnym, a to nie w kij dmuchal bojest na to kilka minut a potem laweta i na gwarancji mi robili bez szemrania z yoke w Trojce.
Zmieńcie myślenie , Tesla jest porąbana, ale z klamkami to kupa,roboty i bym to zrobil gdybym nagle nie zmienił auta.

Tylko przy takiej duzej robocie , to bym poszedł na całość i nie tylko domykanie ale i siłowniki do otwierania i zamykania jak w Xsie. I tylko przód bo nie wozimy za wiele z tylu ludzi
Zmieńcie myślenie…cóż owszem jeśli ktoś jakiś system proponuje to najpewniej wie że rozbieranie tego i owego nie naruszy gwarancji. Niemniej nie możemy mieć takiej pewności.
Natomiast takie gadanie zmieńcie myślenie też mógłbym zastosować i zapytać na co wam auto do którego dokupujecie czy dokładacie milion różnych rzeczy. W takim razie nie jest ono takie idealne.
Poza tym jak już wspomniałem sam serwis AutoFormy zaznaczał ze są pojedyncze wrażliwe elementy. Może jest ich mało. Tego nie wiem. Serwis który nie zna się na Tesli nie będzie miał o tym pojęcia i może coś popsuć.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Tuningowanie aut bylo jest i będzie ...Nie wiem czemu się dziwisz ? Ile miałeś samochodów idealnych?
Na 28 sztuk tylko kilka nie miqlo u mnie dodatków a to dlatego ze sie ich szybko pozbylem jako nietrafionych zakupow.
Jaki milion .Widać że masz nikłe .pojecie o autach elektrycznych . Niestety w nich niewiele jest do poprawienia . Same duperele i to większość z nudów

Trójka i Ygrek to auta proste, funkcjonalne i bezproblemowe . Stosunkowo tanie w tej klasie napędu , a w klasie osiągów, niemal jak za darmo

Pora na mnie abym się pożegnał z częścią forum dot 3 i Y ...To staje się męczące w kółko to samo 🖋 . Zdaje sobie sprawę , ze trzeba się trochę natrudzić , aby znaleźć odpowiednie posty, ale jak komuś się nie chce to jego woła . OK Ja już nie będę 10x radził tego samego .
Róbta co chceta , jak powiedział pewien dobry człowiek
 
Last edited:

ypl

Pionier e-mobilności
Tuningowanie aut bylo jest i będzie ...Nie wiem czemu się dziwisz ? Ile miałeś samochodów idealnych?
Na 28 sztuk tylko kilka nie miqlo u mnie dodatków a to dlatego ze sie ich szybko pozbylem jako nietrafionych zakupow.
Jaki milion .Widać że masz nikłe .pojecie o autach elektrycznych . Niestety w mnich niewiele jest do poprawienia . Same duperele i to większościowy z nudów

Trójka i Ygrek to auta proste, funkcjonalne i bezproblemowe . Stosunkowo tanie w tej klasie napędu , a w klasie osiągów, niemal jak za darmo

Pora na mnie abym się pożegnał z częścią forum dot 3 i Y ...To staje się męczące w kółko to samo 🖋 . Zdaje sobie sprawę , ze trzeba sie trochę natrudził aby znaleźć odpowiednie posty, ale jak komuś sie nie chce to jego woła . OK Ja już nie będę 10x radził tego samego .
Robta co chceta jak powiedział pewien dobry człowiek
Bronek musisz dać nam taryfę ulgową, Wy starszy wyjadacze macie już często któreś auto elektryczne, albo parę lat już jeździcie teslą, dla nas wszystko jest nowe i często brakuje czasu aby tą całą wiedzę przyswoić tak szybko albo przeglądać wszystkie wątki forum.
 

kristof46

Fachowiec
Bronek musisz dać nam taryfę ulgową, Wy starszy wyjadacze macie już często któreś auto elektryczne, albo parę lat już jeździcie teslą, dla nas wszystko jest nowe i często brakuje czasu aby tą całą wiedzę przyswoić tak szybko albo przeglądać wszystkie wątki forum.
Moim zdaniem im bardziej autonomiczne będą auta tym mniejsze będą opcje tuningu na własna rękę. Więcej elektroniki będzie trudne do ominięcia….i dobrze.
 

pluto

Pionier e-mobilności
Pytać ok , ale zobacz kontekst , upierdliwy prowokacyjny , typowy dla tych co tu nie pytają dla wiedzy a dla dymu.
Nie pierwszy i nie ostatni ;)
 
Top