Smart #1 - wrażenia

vwir

Pionier e-mobilności
Support Smarta się spisał, odpięli poprzedniego właściciela i mogłem już aktywować aplikację. Funkcja phone-as-a-key (tutaj zwana digital key) jest w fazie beta, ale nawet działa. Czasami nie ma ochoty się połączyć gdy iphone ubije aplikację, więc cośtam jeszcze muszą usprawnić, ale nie jest źle. Potestuję dłużej to dam znać.

Bonus: po ponad tygodniu od kupna auta zauważyłem, że mam regulację odcinka lędźwiowego w fotelu ;) Ciekawe ile jeszcze mam takich rzeczy, o których nie wiem. #prawdziwy_facet_nie_czyta_instrukcji
 

p0li

Pionier e-mobilności
poniewaz wlasnie siedze we flixbusie i jade po odbior smarta pytanie do @vwir - to e nie ma cegly i jest jeden kluczyk t wiem, ale dostales jakas karte do ladowania? czy tez trzeba sie opierac na wlasnych?
 

vwir

Pionier e-mobilności
poniewaz wlasnie siedze we flixbusie i jade po odbior smarta pytanie do @vwir - to e nie ma cegly i jest jeden kluczyk t wiem, ale dostales jakas karte do ladowania? czy tez trzeba sie opierac na wlasnych?
Nie dostałem karty, po zainstalowaniu apki Hello Smart możesz sobie aktywować charge@street i używać tejże apki do odpalania ładowarek. Nie używałem więc więcej nic nie wiem. W DE ładowałem się tylko na SuC - tego by żadna karta i tak nie obsłużyła.
Powinieneś dostać kabel type2 22kW (taki dostałem w komplecie) a we frunku pewnie znajdziesz zestaw naprawczy do kół. A - akpka służy też jako drugi kluczyk, stąd warto pomęczyć support smarta żeby odpięli poprzedniego właściciela. U mnie to zajeło tydzień.
 

kantosPL

Zadomawiam się
Panowie wiem że P0li mieszka w DE więc serwis będzie mieć za rogiem ale mam pytanie:
czy jest na forum jakis "wariat" z PL który zdecydował się na zakup Smarta #1?
Mam co prawda niedaleko do DE ale ciągle waham się czy mieszkając w PL zaryzykować zakup auta które nie ma w u nas oficjalnego dystrybutora
 
Last edited:
Top