Soft 2024.2

jarqu

Posiadacz elektryka
Highland ma zupełnie inna budowę reflektorów niż reszta Tesli, czy lepsza ciężko powiedzieć ale widocznie taka która pozwala na włącznie matrixow. Jak będzie w praktyce zobaczymy.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Highland ma zupełnie inna budowę reflektorów niż reszta Tesli, czy lepsza ciężko powiedzieć ale widocznie taka która pozwala na włącznie matrixow. Jak będzie w praktyce zobaczymy.
Ale co tutaj ma budowa reflektora jak o snop światła chodzi? Przecież przy długich u nas widać te segmenty. Wydaje mi się, że tu bardziej chodzi o homologację powtórna tych świateł.
 

vista-LASH-resident

Posiadacz elektryka
Ale co tutaj ma budowa reflektora jak o snop światła chodzi? Przecież przy długich u nas widać te segmenty. Wydaje mi się, że tu bardziej chodzi o homologację powtórna tych świateł.
No i z tą homologacją może być problem, bo za dużo światła ucieka bokiem z każdego piksela czy coś. Podobno nie spełnia wymogów amerykańskich przepisów pod matriksy, ledwo się mieści w europejskich przepisach.

Głównym celem tych świateł była wersja globalna, matrix miał być "bonusem od życia".
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie cieszę się na spotkanie z tak działającymi światlami a spotykam się z tymi matrixami itp. wiele razy .Zdążą mi dać po oczach zanim sie przełączą . System manualny to jest kwesta kultury i przewidywania danego kierowcy i ustawień - tez bywa do kitu . .
W wielu automatycznych systemach zmiany czy wycinania , auto musi prawie zobaczyć moje światła aby je zaaktywować a to bywa już za późno .. Oceniam żę mniej mnie teraz oślepiają" ludzkie światła" od ayutomatycznych . Na razie przynajmniej.
Zaletą nowych jest samopoziomowanie . W starych rożnie bywa z żrówkami i ustawieniem .
np w 54 sek wali środkiem lampy temu na innym pasie choć wczesnij ładnie wyciął temu z 51
To jest tak jak Musk sie cieszy z wycieraczek sterowanych kamerami czy parkowaniem bez czujnikiów .. Ulubione przez wielu Matrixy są dla innych wielkorotnie upierdliwe.
 

danielm

Pionier e-mobilności
nie znam się na matrixach ale oglądam Bjorna i z jego wypowiedzi to matrixy są złe w wielu markach, non stop ktoś mu mruga że go oślepia. sam też wielokrotnie byłem oślepiany, głównie przez auta jadące za mną gdzie na łuku system mnie olewa i daje mi długimi wycinając tylko główną wiązkę
 
Top