BigB00
Posiadacz elektryka
Producent dostarczył pierwsze 10 sztuk „przegubowych elektryków”, które wyjadą na linię nr 179.
Wraz z zamówionymi pojazdami, producent dostarczył miejskiemu przewoźnikowi 50 sztuk urządzeń ładujących za pośrednictwem złącza plug-in. Każdy autobus został także konstrukcyjnie przygotowany do wolnego ładowania poprzez pantografy. Sposób wolnego ładowania za pomocą pantografów jest nowatorskim rozwiązaniem i ma na celu jak najlepsze wykorzystanie terenu zajezdni. Autobusy mogą również realizować proces szybkiego ładowania za pomocą pantografów i tego typu ładowarki już funkcjonują na terenie zajezdni Wola Duchacka i Podgórze oraz w rejonie pętli autobusowych: przy ulicy Pawiej, na pętli Dworzec Główny Wschód, os. Podwawelskim, Białym Prądniku i Nowym Bieżanowie.
Magazynami energii w nowych autobusach są baterie Solaris High Energy o łącznej pojemności ponad 300 kWh. Zamówiony przez przewoźnika model pomieści 141 pasażerów, z czego 43 osoby będą mogły skorzystać z miejsc siedzących. Dodatkowe wyposażenie obejmuje pełen monitoring, rozbudowany system informacji pasażerskiej, klimatyzację, ładowarki USB oraz elektryczny system ogrzewania.
Na zakup pojazdów MPK w Krakowie uzyskało ok. 110 mln zł dotacji ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
www.solarisbus.com
Wraz z zamówionymi pojazdami, producent dostarczył miejskiemu przewoźnikowi 50 sztuk urządzeń ładujących za pośrednictwem złącza plug-in. Każdy autobus został także konstrukcyjnie przygotowany do wolnego ładowania poprzez pantografy. Sposób wolnego ładowania za pomocą pantografów jest nowatorskim rozwiązaniem i ma na celu jak najlepsze wykorzystanie terenu zajezdni. Autobusy mogą również realizować proces szybkiego ładowania za pomocą pantografów i tego typu ładowarki już funkcjonują na terenie zajezdni Wola Duchacka i Podgórze oraz w rejonie pętli autobusowych: przy ulicy Pawiej, na pętli Dworzec Główny Wschód, os. Podwawelskim, Białym Prądniku i Nowym Bieżanowie.
Magazynami energii w nowych autobusach są baterie Solaris High Energy o łącznej pojemności ponad 300 kWh. Zamówiony przez przewoźnika model pomieści 141 pasażerów, z czego 43 osoby będą mogły skorzystać z miejsc siedzących. Dodatkowe wyposażenie obejmuje pełen monitoring, rozbudowany system informacji pasażerskiej, klimatyzację, ładowarki USB oraz elektryczny system ogrzewania.
Na zakup pojazdów MPK w Krakowie uzyskało ok. 110 mln zł dotacji ze środków Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Biuro Prasowe - Solaris Bus & Coach sp. z o.o.
Prowadzimy aktywną politykę informacyjną. Działalność firmy jest szeroko prezentowana w mediach w Polsce i Europie. Pobierz informacje prasowe Solaris!