Mam LR i nie mam statystyk.A jest w ogóle ktokolwiek tutaj z baterią 60kWh LFP kto to już ma? Bo zaczynam podejrzewać, że może to odblokowali tylko Long Range'om wzwyż?
Zgodziłem się na wszystko i to z pięć razy na wszelki wypadek wyłączając i włączając ponownie zgody. I dokładnie tak może być - wiele firm/usług tak działa włączając modyfikacje falami po stronie serwera. Tylko tu pytanie, czy jest to działanie intencjonalne, czy Elon zapomniał przełączyć jakiegoś wyłącznika, bo akurat drugą ręką obsługiwał start rakiety.Nie no, słuchajcie, to nie może być funkcjonalność, którą jedni mają, a inni nie. Tesla tak nie działa.
Musicie mieć coś źle ustawione na kontach albo w aplikacjach - podejrzewam te ustawienia prywatności / wysyłania danych do Tesla.
Pewnie przy pierwszej konfiguracji z racji na paranoję / wszechobecne cookie / big brother ustawiliscie sobie jakieś twarde reguły i teraz nawet nie wiecie gdzie to zmienić.
Ja chciałem, żeby Tesla się rozwijała, więc świadomie zgodziłem się na wszytsko i teraz nie mam tego problemu.
Dlaczego nie widzę funkcji statystyk ładowania w aplikacji Tesla?
Istnieje kilka powodów, dla których możesz nie mieć dostępu do statystyk ładowania
- Twoja aplikacja Tesla musi być zaktualizowana do wersji 4.5.1 lub nowszej. Aby sprawdzić wersję aplikacji Tesla, dotknij ikony zdjęcia profilowego znajdującej się w prawym górnym rogu. Przewiń w dół, aby znaleźć informacje o wersji aplikacji Tesla.
- Sprawdź ustawienia udostępniania danych na ekranie dotykowym pojazdu w zakładce „Oprogramowanie” i włącz opcję udostępniania segmentów drogowych.
Uwaga: odzwierciedlenie zmian w aplikacji może zająć do 24 godzin.- Wymagane jest oprogramowanie pojazdu w wersji 2021.44.25 lub nowszej. Aby sprawdzić najnowszą wersję oprogramowania do samochodu, wybierz opcję „Oprogramowanie” na ekranie dotykowym.
Uwaga: po aktualizacji oprogramowania odzwierciedlenie zmian w aplikacji może zająć do 24 godzin.- Obecnie statystyki ładowania są dostępne tylko dla głównego właściciela pojazdu.
O to ja bardziej jestem zainteresowany jak zgłosić błąd działania aplikacji? Wszystko mam zrobione tip-top zgodnie z wymaganiami ze strony tesli i statystyk nie ma.Nic na to nie wskazuje. [Tutaj] opis funkcjonalności i na dole w FAQ lista warunków, które trzeba spełnić łącznie żeby statystyki się pojawiły:
Jeśli uważacie, że wszystko jest ustawione poprawnie, to napiszcie z aplikacji zgłoszenie błędu działania aplikacji.
W aplikacji masz w sekcji serwis - można tam zgłosić jako software - umów termin normalnie i ktoś do Ciebie zadzwoni z serwisu w tym czasie.jak zgłosić błąd działania aplikacji?