Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i3 Forum • BMW i3 60/94/120 Ah
Subiektywne wrażenia po jeździe testowej
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="erebris, post: 61684, member: 1539"] Używam i3 od 3 miesięcy i żałuję, że nie kupiłem wcześniej. Samochód niewielki z zewnątrz a w środku przynajmniej bardzo wygodny. Miejsca więcej niż w niektórych samochodach o segment większych, szczególnie z tyłu. Na początku irytowało mnie umiejscowienie przełącznika wyboru kierunku jazdy (bo o skrzyni biegów nie ma mowy ;)). Po dwóch tygodniach we wszystkich innych samochodach łapałem się na tym, że chciałem kierunek wybierać przy kierownicy a nie lewarkiem. Rozwiązanie po zapoznaniu się wydaje się super. Co do wyglądu materiałów to kwestia gustu, jakościowo są dobre - często lepsze niż w normalnych BMW najnowszych serii - nic nie skrzypi, montaż na wzorowym poziomie. Obniżone tylne szyby i przeszklenia idące do samego końca zapewniają bardzo dobrą widoczność. Przy mojej posturze (184cm i 85kg) spokojnie siadam sam za sobą i jeszcze mam miejsce. Brak środkowego słupka i drzwi otwierane do tyłu to rewelacyjne rozwiązanie przy ładowaniu do tyłu dziecka w foteliku. Irytyuje tylko to, że jeżeli drzwi nie zamknęło się poprawinie to informacja o tym jest dopiero po ruszeniu. Samochód trochę się wychyla przy szybkiej jeździe ale mniej niż SUVy. Bardzo nisko położony środek ciężkości po przyzwyczajeniu do pracy zawieszenia zapewnia możliwość jazdy znacznie szybszej niż można sobie to wyobrazić w tym samochodzie. ESP pozwalające na lekkie uślizgi i nie karcące natychmiastowym odcięciem mocy nie pasuje do takiego wyglądu samochodu ale daje dużo radości ;) Zaskakuje zużycie energii i zasięg przy akumulatorze 120Ah. Samochód prognozuje po pełnym naładowaniu 240 - 260km zależnie od temperatury zewnętrznej ale podczas dłużej jazdy zasięg zaczyna rosnąć. Udało mi się zrobić 340km przy spokojnej jeździe bocznymi drogami z tempem "staram się trzymać 90" (klimatyzacja włączona). Nie mam czasu i odwagi sprawdzić ile maksymalnie dałoby się przejechać ale obstawiam, że jeszcze trochę by się udało. Przy jeździe po ekspresówce da się zrobić 200km. Jak na samochód do miasta to znacznie więcej niż potrzeba. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
BMW
BMW i3 Forum • BMW i3 60/94/120 Ah
Subiektywne wrażenia po jeździe testowej
Top