SuC Bytom

slaveq

Pionier e-mobilności
Jadąc 130km/h spod Warszawy (Ożarów mazowiecki) spokojnie dojeżdżam M3LR AWD do Gliwic, więc do Bytomia tym bardziej.

Bardzo mnie ten Bytom cieszy, bo następny przystanek do Włoch wychodzi Brno, a jak ktoś leci w stylu Bjorna to trochę podładować w Bytomiu czy na maxa ciągnąc do małego SoC do Gliwic i wtedy ładując do 40-60% Ołomuniec, potem Pojsdorf i małymi ale szybkimi skokami da się w końcu w miarę szybko jechać.

Dalej nie to co ICE (przedwczoraj spod Wawy do Villach z 1 tankowaniem za Brnem wyszło ok 9h jazdy) ale trasa EV 1600km do Livorno to już nie 20h jak 4 lata temu ale jakieś 18h, wykorzystując jednocześnie ładowania na jedzenie i prostując nogi). Ice wyszło ponizej 16h, z paroma postojami na siku i jednym długim ponad 1h w Villach na jedzenie, jadąc cały czas 130km/h tam gdzie się dało. Tym razem jechałem w dzień, ale rok temu leciałem w nocy bez długich postojów że zmiennikiem to było trochę ponad 14h te ~1600km. Czekam ciągle na 2x większe baterie w EV i szybsze ladowanie, bo wtedy da się w podobnym czasie już pojechać co ICE.
Łooo panie ja wiem kto tu zaraz do wątku przyleci :).
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Dobra lokalizacja, że i tam kiedyś powstanie.
P.S. to w kontekście tego, że Auchan "przyciąga" SuC.

no jednak w Zielonej Górze wybrali aby postawić SuC w miejscu gdzie nie ma nic i dopiero Enea będzie budować przyłącze a mamy Auchan który też jest przy S3 i też przy drodze krajowej z tym samym numerem co lokalizacja przy hotelu bez sieci
 

cooler

Pionier e-mobilności
Łooo panie ja wiem kto tu zaraz do wątku przyleci :).
Nie wiem po co, każdy kto często lata dalekie trasy ICE i BEV, nie robi tego za karę i nie lubi stawać co 2h na obiad widzi jak jest.
Ale cieszy zagęszczanie ładowarek, bo więcej przelotów w stylu Bjorna staje się dzięki temu możliwe, czyli 15 minut ładowania, wykorzystujemy najlepszy fragment krzywej i jazda dalej, szkoda dłużej czekać gdy za 150-200km jest następna ładowarka.
Dlatego uważam że ten Bytom to strzał w dziesiątkę, oby gęściej wkrótce było, to może czymś wygodnym w stylu ev9/TmX i trochę większa baterią kiedyś zrobię taki sam skok na Sardynię jak teraz minivanem ICE.
Więc idzie w dobrym kierunku od strony infrastruktury (nawet u nas!), czas na większe baterie w wydajniejszych, szybciej ładujących się autach.
 
Top