dużo osób jeździło na taxi i innych z poznania obok tego auchana specjalnie na stacje CNG od latI tak to się skończy za chwilę. Te budowane aktualnie SuC są po prostu na styk już dziś. A Tesli przybywa dosyć szybko. Poza tym, wszelkiej maści taxi zwietrzyły dobry biznes i kupują Model S z darmowym ładowaniem,auto na kilku kierowców i jeżdżą praktycznie w trybie ciągłym. Idę o zakład, że nowy poznański SuC zapcha się w przeciągu 2 miesięcy
I tak to się skończy za chwilę. Te budowane aktualnie SuC są po prostu na styk już dziś. A Tesli przybywa dosyć szybko. Poza tym, wszelkiej maści taxi zwietrzyły dobry biznes i kupują Model S z darmowym ładowaniem,auto na kilku kierowców i jeżdżą praktycznie w trybie ciągłym. Idę o zakład, że nowy poznański SuC zapcha się w przeciągu 2 miesięcy
a to dziwne bo oni ładują się ciagle i nie wygląda to na zabrane uprawnieniaTo się nie udaje. Jeśli ładujesz się codziennie na tym samym SuC, to Tesla odbiera uprawnienia.
Szczególnie tym S-kom z transportu medycznego w Katowicach.To się nie udaje. Jeśli ładujesz się codziennie na tym samym SuC, to Tesla odbiera uprawnienia.
Możliwe, czemu nie. Ale w Holandii taksiarze pozwali Teslę za próby limitowania tego „darmowego” ładowania. Auta sprzed 10 i więcej lat IMHO powinny mieć do końca żywota takie warunki jakie były w momencie zakupu. Mógł się Elon opanować w „rozdawnictwie” prądu. Zrobił to później, więc ci co mieli wcześniej - powinni mieć stare zasady i szlus.To się nie udaje. Jeśli ładujesz się codziennie na tym samym SuC, to Tesla odbiera uprawnienia.