SUC Poznań południe

ELuk

Pionier e-mobilności
A dlaczego akurat 20? To prawie to samo co 12. Szczególnie, że nie będziesz korzystał
Ja w Twojej sytuacji bym postulował 200 stanowisk, bo to powinien być miś na miarę naszych możliwości. A nie jakiś tam mały miś.
Że przypomnę klasyka: „To jest miś na miarę naszych możliwości. My tym misiem otwieramy oczy niedowiarkom! Mówimy: to jest nasz miś, przez nas zrobiony i to nie jest nasze ostatnie słowo!”
Ale że to był żart… ? Niby?
🤣
No 200 to przegięcie,
ale hub na 24 stanowiska w tym miejscu to sensowne minimum
z założeniem, że to nie tylko Tesle będą się tam ładować… ✌️😎
 

Bash

Zadomawiam się
W Citi Parku też nie było od razu 8 stanowisk, lepiej mieć teraz 12 nowych w Komornikach i w razie potrzeby na pewno Tesla rozbuduje - te stacje też swoje kosztują, to się musi też spinać biznesowo. Mają tyle danych, że wiedzą ile powinni stawiać.
 

karol.kar

Pionier e-mobilności
Wschód-Zachód (A2) jest w miarę ok obstawione ładowarkami obcymi przy trasie.
Największa kicha jest obecnie na trasie S5 od A1 do Wrocławia. Raptem pojedyncze sztuki, okolice Bydgoszczy (S5) to już dramat.
Najlepiej jak by Tesla postawiła kolejną stację w okolicach Gniezna (wtedy Ci z Gdańska oraz Wrocławia mają w połowie trasy. No i przydałoby się coś na krzyżówce S5/A1.
Jestem zdania, że lepiej mieć kilka SuC 12x V4 w okolicy niż jeden duży.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
A 12 SuC to nie duży? 🙂
Miejsce w ktorym jest postawiony obsluguje 3 drogi szybkiego ruchu A2, S5 i S11. Lepszego miejsca nie można było znaleźć. Będzie się przeciążał to będą stawiać kolejne: Konin, Września, Gniezno, Leszno, Piła, Kórnik i z czasem powstanie sieć w Wielkopolsce
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Ja uważam, że pewne instalacje powinno się wykonywać ze sporym zapasem wydajności ze względu na ich lokalizację, bo późniejsza ich rozbudowa generuje niepotrzebne koszty których można było uniknąć. Tak jak dobudowywanie 3 pasa obwodnicy Poznania, dopiero kiedy pierwotne dwa pasy stały się niewydolne - utrudnienia były masakryczne . A we Wrocławiu ktoś pomyślał trochę bardziej perspektywicznie i od razu obwodnicę wybudowano "z zapasem przepustowości". 20 słupków w tej lokalizacji kosztowo Tesli by nie zabiło, a dokładanie np kolejnych 12 za 5 lat, to będzie kolejny sajgon z ryciem po tym parkingu, dokładaniem kabli, trafo i co tam jeszcze jest potrzebne. Ale to tylko moja opinia, dobrze, że w ogóle cos się ruszyło w temacie.
 

daniel

Señor Meme Officer
Ja uważam, że pewne instalacje powinno się wykonywać ze sporym zapasem wydajności ze względu na ich lokalizację,
E tam. Pewnie wąskie gardło to i tak przyłącze. Myślę, że dla nich dorzucić parę szaf to nie jest problem.
 
Top