nabrU
Moderator
Takie działanie byłoby uzasadnione gdyby do 100% ładowanie miało taką samą moc, a niestety dobrze wiemy, że powyżej 80% ładowanie zwalnia, co w obecnej sytuacji dodatkowych dopłat minutowych stanowi mocną abstrakcję.
'Mocną abstrakcją' to jest ładowanie powyżej 80% na DC (niezależnie czy Tesli czy innych) szczególnie wiedząc, że najoptymalniej i najszybciej jazda w Tesli wychodzi, gdy ładuje się do ok. 65%. Tesla (według mnie) i tak 'oszczędza' polskich użytkowników tej marki nie udostępniając SuC innym BEV (to samo jak w Serbii, Bułgarii, na Litwie i Łotwie) jak sądzę, głownie właśnie z powodu skromnej ilości SuC.
Popatrz na to nie z punktu widzenia kogoś kto się chce naładować do 100% ale też z punktu widzenia kogoś kto na Ciebie dodatkowo czeka dodatkowe pół godziny bo właśnie ładujesz do 100%.