Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
SuC Ząbki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 119105, member: 274"] Chciałbym zauważyć, że pomimo iż w nawigacji SC Ząbki był wieczorem oznaczony jako wyłączony (reduced service) to jednak działał i dało się dojechać od strony centrum. Dziwne te statusy Tesli, nic nie miałem do stracenia (LR - właśnie dlatego) bo i tak dojechał bym do domu (leciałem z Suwałk) ale się zainteresowałem co to znaczy ten reduced service więc zajechałem i okazało się że lewa cześć SC działała jak nawiedzona. Oczywiście grzały się tam głównie leniwe koty w S-kach, pewnie z darmowym SC, ale na szczęście wszystkich słupków nie zajęły. Swoją drogą to wielokrotnie widziałem zarówno tu jak i w Białymstoku że trójki przyjeżdżają i za 20-25 minut odjeżdżają a S-ki jak stały gdy przyjeżdżałem tak dalej stały gdy odjeżdżałem. Umie ktoś wytłumaczyć ten fenomen? Jest tam tak wygodnie że sobie przyjeżdżają ludzie posiedzieć w aucie czy co? Siedziałem w S Plaid ze 2 razy i przyznam że ani z przodu ani z tyłu jakoś wygodniej niż w 3 nie jest, a nawet się zdziwiłem że z tyłu kicha i nisko z dachem, ale może to kwestia poznania auta i ustawień... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Supercharger – stacje ładowania Tesli
SuC Ząbki
Top