SuC Zielona Góra

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Czyli pewnie 3 lata jak nie dłużej oczekiwania

to też nie jest must-have, fakt wygrał głosowanie ale nadal ludzie czekają na A4 i A2 oraz Radomsko, trójmiasto, drugi wylot z Wawy i Krakowa
generalnie w lubuskim spotykam mało Tesli - bardzo mało, do tego stopnia że czasem widuje nawet modele S przed liftowe (przed 2016) na tablicach typu Estonia, Ukraina (nie licząc oczywiście firmy taxówkarskiej ekoenergetyki)
 

Koshotzkee

Zadomawiam się
Ale ten SUC to nie jest potrzebny dla zielonogórzan tak jak SUC w Szczecinie dla szczecinian. Jest potrzebny w ruchu tranzytowym, np katowice- kolobrzeg
 

tiheroti

Model Y Performance (2022)
Zielonogórzanie w ogóle go nie potrzebują tu każdy raczej ma jakiegoś wall connectora w domu ale przy s3 SuC by się przydał. Ale oczywiście że warszawa w której jest jeden pato charger a drugi na wygniejowie bardziej potrzebuje SuC. to samo Wrocław czy Legnica bo Kostomłoty to żart.
 

eSUBA94

Posiadacz elektryka
Zielonogórzanie w ogóle go nie potrzebują tu każdy raczej ma jakiegoś wall connectora w domu ale przy s3 SuC by się przydał. Ale oczywiście że warszawa w której jest jeden pato charger a drugi na wygniejowie bardziej potrzebuje SuC. to samo Wrocław czy Legnica bo Kostomłoty to żart.

mnie zawsze dziwiło czemu bliźniaczy Hotel Poznań dostał +2 SuC do istniejących 4 a Kostomłoty wciąż 4 słupki z podniesioną tylko mocną ze 120kW w momencie otwarcia
 

tiheroti

Model Y Performance (2022)
mnie zawsze dziwiło czemu bliźniaczy Hotel Poznań dostał +2 SuC do istniejących 4 a Kostomłoty wciąż 4 słupki z podniesioną tylko mocną ze 120kW w momencie otwarcia
Kostomłoty są o tyle złe że w drodze do ZG po nich już przy trasie żadnej ładowarki nie ma więc albo trzaba się cofać albo czekać.
 
Top