Ludzie, co Wam to przeszkadza. Sam kupiłem LR i miałem chrapkę na boosta. Niestety nie był dla mnie wart 9500 PLN aby go dokupić i teraz go juz majac tylko moge to potwierdzic - jest wart sporo, ale nie 9500 PLN.
Miałem 5000 kredytów otrzymane gratis i brakowało mi 2000 kredytów aby go zdobyć. Mógłbym zaoferować komuś coś, co obniży jego cenę zakupu, a mnie obniży koszt zakupu boosta. Obopólny interes, obie strony zadowolone, nic tylko sie cieszyć.
Ktoś ma tańsze auto, ktos ma tańszego boosta - win win.
Czyż takie forum nie jest miejscem na pomoc w taki sposób ? Po co sie z tego naśmiewać i to ganić. Fakt, to dla ludzi którzy rozumieją co nieco.
Jeżeli za 1kW placicie na SuC Tesli 1.6o PLN to przy zuzyciu ok 200 Wh taki kredyt (przy pakietach od 5000 kredytów) jest wart dziś ok 1.6/5 = 30 groszy. Gdy zapłacisz za niego (czyli te brakujące 2000) nawet po ok 1.oo PLN (czyli ponad 3 razy tyle ile jest wart) to i tak można sie cieszyć. Gdybyś zużył te posiadane 5000 kredytów na ładowanie to wyszłoby ok 1500 PLN oszczędności, do tego dodając zakupione 2000 kredytów po np. ok 1.oo PLN to daje razem 3500 - a boost kosztuje 9500 PLN. Masz wiec w kieszeni 6000 PLN, a kolega ma np. darmowy Wall connector.
Tu nie chodzi o zarobek, o biznesy, o sarkazm.
Każdy z nas nakręca sie rabatami, okazjami, ofertami gdy chce kupić, ale nie każdy potrafi poprawnie kalkulować. Oto przykład subiektywny.
Według mnie model M3LR z boostem jest lepszym i tańszym wyborem niz M3 Performance z minimum 2 powodów (ale to moja subiektywna opinia i nie chce o niej dyskutować):
1/ jak ktoś jezdził na 20 lub 21 calach codziennie i po mieście, a nie na trasach to wie o co chodzi
2/ 10% zasiegu extra pomiedzy M3LR a M3P robi różnice większa niz 0.5 sek / 100
Opcja boost nie pomniejsza zasiegu auta a daje ok 40-50 KM extra i razem jest ich w LR2023 ponad 530 po tej zmianie.
3/ M3LR z fabryczny boost ma osiągi MYP (tyle że ze 100 km większym zasiegiem).
Tak naprawde TM3LR i TM3P to o ile sie nie myle te same silniki i te same baterie ,a zapas mocy schowany w TM3LR jest nawet do 150 KM od bazowej wersji (ustawienia software-owe).
Przykład: