Dzien dobry,
z racji ze zdecydowalem sie na Tesla Y AWD LR chcialbym poruszyc pewien temat.
Z uwagi na to ze nie mieszkam w domu i nie mam mozliwosci ladowania sie gdy spie bede glownie korzystal z szybkich ladowarek 100kW-250kW, mozliwe ze najczesciej bede korzystal z jakis 50kW na zakupach. Miesiecznie robie przebiegi od 800-1500km. Wiec roczny przebieg moze byc w granicach 15-20 tys km.
Planuje uzytkowac auto conajmniej 5 lat a pewnie wwykupic tez po okresie leasingu.
Jak te szybkie ladowarki wplyna na degraadacje baterii? Oczywiscie bede staral sie w miesie trzymac ten zakres 20-80/90% natomiast gdzies w trasie bede wyciagal pewnie max. Sa jakies badania na rynku? Jak wyglada bateria po takich szybkich ladowaniach przy 150-200 tys km przebiegu?
Pozdrawiam
z racji ze zdecydowalem sie na Tesla Y AWD LR chcialbym poruszyc pewien temat.
Z uwagi na to ze nie mieszkam w domu i nie mam mozliwosci ladowania sie gdy spie bede glownie korzystal z szybkich ladowarek 100kW-250kW, mozliwe ze najczesciej bede korzystal z jakis 50kW na zakupach. Miesiecznie robie przebiegi od 800-1500km. Wiec roczny przebieg moze byc w granicach 15-20 tys km.
Planuje uzytkowac auto conajmniej 5 lat a pewnie wwykupic tez po okresie leasingu.
Jak te szybkie ladowarki wplyna na degraadacje baterii? Oczywiscie bede staral sie w miesie trzymac ten zakres 20-80/90% natomiast gdzies w trasie bede wyciagal pewnie max. Sa jakies badania na rynku? Jak wyglada bateria po takich szybkich ladowaniach przy 150-200 tys km przebiegu?
Pozdrawiam