Bronek

Pionier e-mobilności
O ile na trasach było lepiej w 2020r , to EAP z S3exy da się wykorzystać i korzystam ale z ciężarkiem. Na każdych drogach (wiadomo nie wyprzedza na zwyklych )
Natomiast summon się wyraźnie poprawił , bo przede wszystkim działa , z tym że te 6 m jest idiotyczne ale jedzie ok 12 m. Niestety przepisy durne...

Parkowanie jest naprawdę b. dobre , , nie robi wiochy z krzywym stawaniem , czasem trzeba lekko dociągnąć ( male miejsca), tempo dobre spokojne , warto się dalej pierwotnie ustawić . Wtedy jest mniej manewrów , bo od razu np cofa .
Itp.
Fajnie wyjedzie jak ktoś obok zastawi drzwi
Np wybor : boost czy EAP to brałbym boost, a .............potem EAP :)
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Hej, czy trzeba jakoś specjalnie przygotować teslę przed podróżą na promie, oprócz wyłączenia wartownika?
Faktycznie ciekawe, czy jest jakiś konkretny poziom naładowania auta podczas rejsu?
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Podczas przepraw promowych zaleca się wyłączenie trybu samopoziomowania zawieszenia w pojazdach.

Dodatkowo, warto wyłączyć funkcje takie jak tryb wartownika, aby zapobiec niepotrzebnemu zużyciu energii podczas postoju.

Pamiętaj również o zabezpieczeniu pojazdu przed przemieszczaniem się, stosując hamulec postojowy.

Z kolei w Grecji, od kwietnia 2024 roku, obowiązuje przepis, który ze względów bezpieczeństwa pozwala na przewóz samochodów elektrycznych i hybryd plug-in na promach tylko wtedy, gdy poziom naładowania ich baterii nie przekracza 40%.
 

nabrU

Moderator
Ostatnio zauważyłem że Tesla pokazuje mi dostępność niektórych ładowarek (fotka poniżej). Zerknąłem na release notes kilku ostatnich OTA i nic takiego nie zauważyłem. Coś mi mogło umknąć bo w 1,5 roku jak mam TM3 może z 3 razy byłem na ładowarkach nie Tesli (darmowe SuC rulezzz).

PXL_20250220_174725292.jpg
 

teślomierz

Fachowiec
Uszkodziłem auto leasingowane w Satander Multirent.
Najpierw zgłaszam to do Satandera czy ubezpieczyciela?
Zgłosiłem do Satandera to powiedzieli, że złożą od razu zgłoszenie do ubezpieczyciela i jeśli chcę naprawić go w Telsa to muszę dopłacić 200 zł, a jak u ich Janusza to nie.
To jest normalne?

Może niepotrzebnie zgłaszam to do Satandera i mogę od razu do ubezpieczyciela?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Uszkodziłem auto leasingowane w Satander Multirent.
Najpierw zgłaszam to do Satandera czy ubezpieczyciela?
Zgłosiłem do Satandera to powiedzieli, że złożą od razu zgłoszenie do ubezpieczyciela i jeśli chcę naprawić go w Telsa to muszę dopłacić 200 zł, a jak u ich Janusza to nie.
To jest normalne?

Może niepotrzebnie zgłaszam to do Satandera i mogę od razu do ubezpieczyciela?
Musisz zglosic do ubezpieczyciela i leasingodawcy. Tabela oplat pewnie zawiera te 200zl
Patrzac na to ze masz gwarancje to musi byc body shop, wiec przykro placic trzeba.
W santander leasing nie ma takich doplat.
 

p.j.s

Posiadacz elektryka
Uszkodziłem auto leasingowane w Satander Multirent.
Najpierw zgłaszam to do Satandera czy ubezpieczyciela?
Zgłosiłem do Satandera to powiedzieli, że złożą od razu zgłoszenie do ubezpieczyciela i jeśli chcę naprawić go w Telsa to muszę dopłacić 200 zł, a jak u ich Janusza to nie.
To jest normalne?

Może niepotrzebnie zgłaszam to do Satandera i mogę od razu do ubezpieczyciela?
Skoro uszkodziłeś samochód, którego właścicielem jest Santander Multirent, a Ty korzystającym, to moim zdaniem prawidłowa procedura jest taka: zgłaszasz szkodę do ubezpieczyciela (rozumiem że szkoda z Twojego AC?), dostajesz nr szkody a następnie zgłaszasz tę szkodę do Santandera, bo warsztat będzie potrzebował upoważnienia do odbioru odszkodowania.
 

Najnowsze dyskusje

Top