Gandalf

Pionier e-mobilności
Jest potencjalnie inny aspekt tej sprawy: Tesla przy rekuperacji nie używa w ogóle hamulców. Zasadniczo trzeba hamować normalnie od czasu do czasu, bo będzie potem płacz, że tarcze pordzewiałe lub krzywe. A regen na full w tym nie pomaga...
Tak źle chyba nie ma:

"Funkcja wycierania tarcz hamulcowych"

(+ rekompensuje niepełne regeneracyjne hamowanie (gdy w pełni naładowany lub w zimie) zwykłym hamowaniem)
 

danielm

Pionier e-mobilności
Tak źle chyba nie ma:

"Funkcja wycierania tarcz hamulcowych"

(+ rekompensuje niepełne regeneracyjne hamowanie (gdy w pełni naładowany lub w zimie) zwykłym hamowaniem)
ta funkcja u mnie nie działa lub działa słabo, zimą mam przymarznięte tarcze i po dniu w garażu rusza z hukiem :)
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Witam wszystkich. Pracuje w Tesli od ponad 10 lat jako Senior Field Service Technician , w razie pytan smialo walic , odpowiem na kazde :)
Kto wygra wybory w tym roku? :D
 

pmlody

Pionier e-mobilności

inter

Pionier e-mobilności
nie wiem, w Polsce nie bylem od wielu lat, wiec nie w temacie :)
To wygląda na to, że serwis w Ząbkach działa super ;)
Bardziej mnie interesuje, kiedy otworzą w Katowicach.
 

daniel

Señor Meme Officer
Witam wszystkich. Pracuje w Tesli od ponad 10 lat jako Senior Field Service Technician , w razie pytan smialo walic , odpowiem na kazde :)
Czy w Tesli zdają sobie sprawę jak bardzo kiepskie doświadczenia mają klienci z serwisem? :sneaky:
Temat się pojawia w rozmowach? Marka zarabia na reputację fatalnego serwisu. Sam nie polecam nikomu kupować, bo po co robić sobie problemy takiego kalibru.

Wygląda na to, że mój samochód nie lubi się z wodą.
Raz dostała się woda do wiązki elektrycznej po paru miesiącach. Drugi raz po wjeździe w kałużę zaparował mi repeater i kamera przestała działać.
Co jest dziwne, bo oglądałem przejazdy przez bród na rzece w Anglii czy w czasie jakichś powodzi i Tesle sobie śmigały bez problemu. Może było coś potem.

Czy problemy z wodą to jakaś szerzej zakrojona akcja czy mam wyjątkowe szczęście?
 
Last edited:

grzkas

Fachowiec
Czy w Tesli zdają sobie sprawę jak bardzo kiepskie doświadczenia mają klienci z serwisem? :sneaky:
Temat się pojawia w rozmowach? Marka zarabia na reputację fatalnego serwisu. Sam nie polecam nikomu kupować, bo po co robić sobie problemy takiego kalibru.

Wygląda na to, że mój samochód nie lubi się z wodą.
Raz dostała się woda do wiązki elektrycznej po paru miesiącach. Drugi raz po wjeździe w kałużę zaparował mi repeater i kamera przestała działać.
Co jest dziwne, bo oglądałem przejazdy przez bród na rzece w Anglii czy w czasie jakichś powodzi i Tesle sobie śmigały bez problemu. Może było coś potem.

Czy problemy z wodą to jakaś szerzej zakrojona akcja czy mam wyjątkowe szczęście?
Generalnie to slysze tylko narzekania klientow z Polski. W Holandii klienci sa bardzo zadowoleni, inne kraje tez ok.

Jak naprawione na gwarancji to nie problem, gorzej jak musiales zaplacic. Trafiaja sie felerne egzemplarze, ale coraz rzadziej :)
 

inter

Pionier e-mobilności
Generalnie to slysze tylko narzekania klientow z Polski. W Holandii klienci sa bardzo zadowoleni, inne kraje tez ok.

Jak naprawione na gwarancji to nie problem, gorzej jak musiales zaplacic. Trafiaja sie felerne egzemplarze, ale coraz rzadziej :)
Napewno w innych krajach, punktów serwisowych jest zdecydowanie więcej. A teraz w Polsce sprzedaż ruszyła lawinowo.
 
Top