TeddiBear79
Zadomawiam się
Cześć,
Krótki rys sytuacyjny: ponad godzina kręcenia się po Warszawie w różnych celach, decyzja o podjechaniu na Superchargera w Ząbkach. Temperatura -1'. Ustawiam w nawigacji cel na stację ładowania, auto włącza przygotowanie baterii, które pożera prąd, trasa ~10 km na dojechanie, podpinam się i ... moim oczom ukazuje się zawrotne 35kW. Aplikacja pokazuje ikonę dogrzewania baterii aby osiągnąć optymalną temperaturę. Po 20 minutach zawrotne 37kW.
O co chodzi? Zimna bateria + za krótki odcinek dojazdowy + za mało ciepła z silników bo turlanie się po mieście?
Czy zawsze w zimie taka nędza ... ?
Pytanie dla mnie istotne, gdyż jutro wracam na śląsk, pogoda lepsza nie będzie i zagwozdka - lecieć A2 na Lucimierz i liczyć, że auto przygotuje baterię do szybkiego ładowania, dobić i sprint do domu ... czy wznieść się na wyżyny ecodriving'u i próbować dotoczyć się do domu lecąc starą S8? Trasa 325km ...
Bo nie uśmiech mi się siedzenie na Lucimierzu 1,5h w aucie z dziećmi :|
Krótki rys sytuacyjny: ponad godzina kręcenia się po Warszawie w różnych celach, decyzja o podjechaniu na Superchargera w Ząbkach. Temperatura -1'. Ustawiam w nawigacji cel na stację ładowania, auto włącza przygotowanie baterii, które pożera prąd, trasa ~10 km na dojechanie, podpinam się i ... moim oczom ukazuje się zawrotne 35kW. Aplikacja pokazuje ikonę dogrzewania baterii aby osiągnąć optymalną temperaturę. Po 20 minutach zawrotne 37kW.
O co chodzi? Zimna bateria + za krótki odcinek dojazdowy + za mało ciepła z silników bo turlanie się po mieście?
Czy zawsze w zimie taka nędza ... ?
Pytanie dla mnie istotne, gdyż jutro wracam na śląsk, pogoda lepsza nie będzie i zagwozdka - lecieć A2 na Lucimierz i liczyć, że auto przygotuje baterię do szybkiego ładowania, dobić i sprint do domu ... czy wznieść się na wyżyny ecodriving'u i próbować dotoczyć się do domu lecąc starą S8? Trasa 325km ...
Bo nie uśmiech mi się siedzenie na Lucimierzu 1,5h w aucie z dziećmi :|