Teraz rozumiem dlaczego Hołek nie lubi elektryków

Michal

Moderator

Auta, którymi on lubi jeździć palą 60-100/100... 100 LITRÓW BENZYNY NA 100 KILOMETRÓW!!! LITR NA KILOMETR 0_o

No to chyba jednak jest jakiś sport którego nie lubię bardziej od piłki nożnej, tylko do tej pory nie wiedziałem :p

Wyobraźcie sobie... Helikopter pali powiedzmy 50L/godzinę lotu i ma prędkości przelotowe około 200 km/h, co daje około 25L / 100 km. No to są jakieś jaja... Po cholerę oni jeżdżą po tych wydmach? Może przelecieć ten dystans i będzie lepiej dla wszystkich 🤦‍♂️

Ps. Ostrzegam - nie oglądałem całości, więc nie wiem co tam jeszcze strasznego się dzieje...
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Auta, którymi on lubi jeździć palą 60-100/100... 100 LITRÓW BENZYNY NA 100 KILOMETRÓW!!! LITR NA KILOMETR 0_o
No to chyba jednak jest jakiś sport którego nie lubię bardziej od piłki nożnej, tylko do tej pory nie wiedziałem :p

Wyobraźcie sobie... Helikopter pali powiedzmy 50L/godzinę lotu i ma prędkości przelotowe około 200 km/h, co daje około 25L / 100 km. No to są jakieś jaja... Po cholerę oni jeżdżą po tych wydmach? Może przelecieć ten dystans i będzie lepiej dla wszystkich 🤦‍♂️
"Dla sportu" jeżdżą. Dla przyjemności, adrenaliny, frajdy.

Policz ile energii zużywają "data center" - każdy post na tym forum, film na youtube, klik na fejsbuku/tiktoku/iksie/etc. to energia. Jak w "Poranku Kojota" - "masa energii psu w d..." :p

Więcej luzu, zmian na ziemi nie zatrzymamy elektromobilnością i papierowymi słomkami.
 

Michal

Moderator
Niestety, dla mnie to jest jakaś masakra. Dla sportu to można pobiec sobie maraton, skoczyć o tyczce, kulą pchnąć albo już niech będzie klepać tę piłkę w 11 na boisku i przewracać się z płaczem ale to? Dla mnie szok.
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Prędzej czy później i tu zajdą zmiany. Ostatnio Kubica obrywa za wypowiedź, że nie wyobraża sobie sportów motorowych bez ryku silnika. Jak chciałbym, żeby na codzień mieć jak najmniej do czynienia z ICE,
to się z nim zgadzam. Formułę E ciężko oglądać, wolę klasyczne F1. W rajdach jakoś też trudno mi to sobie wyobrazić. Bateria musiałaby być pancerna. Na początek może celebryci tak płaczący nad losem planety niech przestaną latać co drugi dzień prywatnymi samolotami. Prawdopodobnie to by dało większe obniżki emisji niż wzięcie na cel sportów motorowych.
 

mALEK

Pionier e-mobilności
"zgasimy bestie, bo jednak troche spaliny nam nadmuch i ciezko bedzie mowic"
eeee, twardym trza byc, nie mietkim, niech chodzi ;)
troche tragikomiczne. zenujace. widac, ze wdychanie tego swinstwa, mimo wszystko zostawia jakis slad na mozgu.
 

vwir

Pionier e-mobilności
To bardziej hybryda szeregowa chyba jest, nie czysty elektryk.
Edytowałem wpis. Widziałem już testy czystego elektryka, spróbuję znaleźć. Na dakarze wypuścili hybrydę, bo na pustyni nie ma jak ładować. Zwykłe elektryki (bodajże corsy i fabie) brały udział w klasycznych rajdach.

Edit: znalazłem:
 
Last edited:

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Jest jeszcze masa i pojemność baterii. W tym wypadku może być znacznie mniejsza, więc łatwiej upchnąć ją w miejscu gdzie się nie roz...li. W cywilnym elektryku zasięg 400 km przy 120 to już wyczyn. Tu mamy teren i zapieprzanie jak najszybciej się da. 200 kWh to by było mało, zważając że długość OSa może mieć ponad 450 km.
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Niestety, dla mnie to jest jakaś masakra. Dla sportu to można pobiec sobie maraton, skoczyć o tyczce, kulą pchnąć albo już niech będzie klepać tę piłkę w 11 na boisku i przewracać się z płaczem ale to? Dla mnie szok.
Tak ;)
 

Attachments

  • 986a32e856cf5a23e172ac3d147da094.jpg
    986a32e856cf5a23e172ac3d147da094.jpg
    96,1 KB · Liczba wyświetleń: 52
Top