Tesla 3 facelift 2023

pawcjo

Posiadacz elektryka
John Ee podaje, że już jest blisko do poznania projektu highland
 

Attachments

  • SmartSelect_20230622_095236_YouTube.jpg
    SmartSelect_20230622_095236_YouTube.jpg
    224,4 KB · Liczba wyświetleń: 72

pluto

Pionier e-mobilności
Giga Shanghai wydała coś w rodzaju zakazu lotów dronów na fabryką od zeszłego tygodnia.
WuWa (który często filmował fabrykę w Chinach) również już nie lata, ponieważ jego dron traci sygnał podczas zbliżania się do Giga Shanghai

Pewnie za kilka dni poznamy już nowy model ;)
 

eugtor

Posiadacz elektryka
Nie będzie liftback'a, niestety :(


 

Attachments

  • 1688048742456.png
    1688048742456.png
    2,6 MB · Liczba wyświetleń: 89

Bronek

Pionier e-mobilności
To zdjecie bylo z 2 miesiące jak nie więcej na EW?
Tak do końca nie rozumiem projektu, jego głównego celu?
Taniej? Lepiej? Czy oba te cele w jednym?
Bo inaczej z wierzuchu nie jest.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Oby taniej dla, klienta
Male autko europejskie/miejskie z 4 sek do 100km/h i zasiegiem realnym 350 km (tak na wszelki wypadek) z infotaimentem Tesli, to jako, drugie bym przygarnął od razu.

A tak to już mialem podobnie - duże czy bardzo duże X i calkiem sporą 3. Bez sensu.

Miała być mała Tesla, a wyjdzie tania inna Trójka z kilkoma dodatkami i zmianami? Jeśli bez kamery z przodu i jako sedan, to tylko niższa cena to tlumaczy dla klienta . Zse strony producenta j - taniej i prościej, szybciej i więcej .
Ale zobaczymy, bo może będzie zaskoczenie?

Brak kamery na zderzak przedni, nawet z czujnikami jest błędem, podyktowany tylko chyba uporem lub sknerstwem. ? Nigdy nie wiem czy kot sąsiada wszedł, a jak wszedł to gdzie siedzi?
Empirycznie sprawdzone, kamerka w Trojce z czujnikami mi dawała pewność. Na marginesie, to , wolę przejechać zombi wpatrzone w telefon, jak kotkę sąsiada
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Oby taniej dla, klienta
Male autko europejskie/miejskie z 4 sek do 100km/h i zasiegiem realnym 350 km (tak na wszelki wypadek) z infotaimentem Tesli, to jako, drugie bym przygarnął od razu.

A tak to już mialem podobnie - duże czy bardzo duże X i calkiem sporą 3. Bez sensu.

Miała być mała Tesla, a wyjdzie tania inna Trójka z kilkoma dodatkami i zmianami? Jeśli bez kamery z przodu i jako sedan, to tylko niższa cena to tlumaczy dla klienta . Zse strony producenta j - taniej i prościej, szybciej i więcej .
Ale zobaczymy, bo może będzie zaskoczenie?

Brak kamery na zderzak przedni, nawet z czujnikami jest błędem, podyktowany tylko chyba uporem lub sknerstwem. ? Nigdy nie wiem czy kot sąsiada wszedł, a jak wszedł to gdzie siedzi?
Empirycznie sprawdzone, kamerka w Trojce z czujnikami mi dawała pewność. Na marginesie, to , wolę przejechać zombi wpatrzone w telefon, jak kotkę sąsiada
Nie rozumiem tych zastrzeżeń. To od początku miał być lift M3, a nie nowy model. Jak przy okazji coś poprawią i dadzą radę jeszcze trochę ściąć ceny to jak dla mnie jest ok.
 

inter

Pionier e-mobilności
Nie rozumiem tych zastrzeżeń. To od początku miał być lift M3, a nie nowy model. Jak przy okazji coś poprawią i dadzą radę jeszcze trochę ściąć ceny to jak dla mnie jest ok.
Są różne opinie, podobno przy optymalizacji zeszli do 20-25%. Cały odlew z tyłu sporo powinien dać. Skoro Tesla 2 ma kosztować 27.000$ a rozmiarowo tylko o ok. 25 cm krótsza, to projekt modernizacji 3, wpisuje sie w cenę 35000$. Podobno place z 3 na Chiny, są już puste.
 
Top