Tesla 3 facelift 2023

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Wg mnie ta wersja TM3 LR RWD to nadal super deal, praktycznie w cenie SR+ a z ładowaniem 250 kW i większą baterią i zasięgiem.
Ale 3 dla mnie za mała. Sam ważę 170 kilo :p
 

kristof46

Fachowiec
Ja się wstrzymuje z zakupem MY LR bo chcę to odświeżenie również. Chcę hw4, lepsze kamery oraz ambient i wentylowane siedzenia + możliwość WYŁĄCZENIA BOCZNEGO NAWIEWU. !:)
Mi najbardziej by się przydały wentylowane fotele ale to też tylko na lato. Niestety ta eko skóra strasznie grzeje.
Co do nawiewów liczę ze w końcu w skoczy więcej opcji podobnie jak możliwość wyłączenia wycieraczek na autopilocie.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
w skoczy więcej opcji podobnie jak możliwość wyłączenia wycieraczek na autopilocie.
Przy Tesla Vision nie liczyłbym na to, jazda na autopilocie w deszczu bez wycieraczek to była by pięknie katastrofa
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
No ja też byłem już bliski zamiany na MY, ale po tym co pokazali w M3, czekam na odswieżonego egreka
Ustawiam się w kolejce, wyglada na to ze przetrzymam M3 do FL MY
 

kristof46

Fachowiec
Przy Tesla Vision nie liczyłbym na to, jazda na autopilocie w deszczu bez wycieraczek to była by pięknie katastrofa
Jakoś reszta producentów nie każe włączać wycieraczek kiedy odpalimy tempomat aktywny. Nawet przy nowych autach gdzie mamy też asystenta pasa ruchu a tym przecież jest bazowy autopilot. Zatem przy bazowym liczę na taka zmianę. Zreszta była gdzieś wzmianka ze coś o tym myślą. Warto też pamiętać ze brudna (zwłaszcza od owadów w lecie) szyba oznacza brak możliwości korzystania z autopilota bo wycieraczki wariują.
 

viallos

Pionier e-mobilności
A props okresów przejsciwych, rozterek itp. Kolega pół zycia oglądał mecze na 25 calach, bo żona chciala najlepszy telewizor i co już się zdecydowala, to zapowiadali nowszy i lepszy. Kumpel to dupa wolowa więc cierpial w milczeniu
Dokładnie o to mi chodzi .. można czekać w nieskończoność... albo brać co jest aktualne w dobrej cenie sprawdzone i się tym cieszyć.. a za jakiś czas zmienić na nowszy model.
Jak byłem na studiach i się imałem różnych zajęć.. w tym głównie składania komputerów. A w tych czasach postęp z prockami czy pamięciami był naprawdę niesamowity. Pomagałem prowadzić taki mały sklepik w mieście i generalnie co pare miesięcy coś tam przy okazji w swoim kompie zmieniałem bądź dokładałem. Zawsze miałem na topie kompa ... może nie z najwyższej półki ale każda gra chodziła płynnie. Koledzy natomiast często zbierali kasę miesiacami/latami i po np 2 latach kompa którego mieli nie dało się sensownie sprzedać i wychodziło że ich nie stać na nowy a stary też nie bardzo nadaje się do modernizacji.
Teraz podobnie postępuje zelektroniką którą kupuje synom i staram się im wpoić żeby wymieniać to co mają co jakiś czas żeby jeszcze sensownie sprzedać a potem dołożyć trochę kieszonkowego i kupić coś nowego. W ten sposób ludzie których nie stać na nowe cieszą się z całkiem niezłych sprzętów ... sprzęt nie leży w szufladzie a potem w śmieciach tylko ma nowe życie... a synowie cieszą się w miarę nowymi zabawkami.
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Jakoś reszta producentów nie każe włączać wycieraczek kiedy odpalimy tempomat aktywny. Nawet przy nowych autach gdzie mamy też asystenta pasa ruchu a tym przecież jest bazowy autopilot. Zatem przy bazowym liczę na taka zmianę. Zreszta była gdzieś wzmianka ze coś o tym myślą. Warto też pamiętać ze brudna (zwłaszcza od owadów w lecie) szyba oznacza brak możliwości korzystania z autopilota bo wycieraczki wariują.
Tyle ze oni bazują na lidarach i radarach a nie na kamerach, które przykryte woda nic nie widza.
Przed Tesla Vision można było wyłączyć wycieraczki na autopilocie
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Jakoś reszta producentów nie każe włączać wycieraczek kiedy odpalimy tempomat aktywny. Nawet przy nowych autach gdzie mamy też asystenta pasa ruchu a tym przecież jest bazowy autopilot. Zatem przy bazowym liczę na taka zmianę. Zreszta była gdzieś wzmianka ze coś o tym myślą. Warto też pamiętać ze brudna (zwłaszcza od owadów w lecie) szyba oznacza brak możliwości korzystania z autopilota bo wycieraczki wariują.
To wynika z tego że ta reszta producentów używa radaru do tempomatu i asystenta trzymania pasa. Niestety radar ma bardzo niską rozdzielczość i różne obiekty drogowe typu wiadukty, duże znaki drogowe, itd. dają fałszywy sygnał, który soft musi odsiać - w efekcie ten sygnał nie jest rzetelny i wymaga wzmożonej czujności kierowcy, bo może być błąd interpretacji sygnału.
 

Picek7

Zadomawiam się
Podsumowanie ode mnie.
Plusy nowej wersji:
  • Ekran z tyłu! 0_o (tego chyba nikt się nie spodziewał)
  • Wentylowane siedzenia!
  • Wyciszenie
  • Zasięg? (nie wiem czy to faktycznie będzie odczuwalne)
Minusy:
  • Wygląd :p (chiński)
  • Brak dźwigni przy kierownicy
  • Ledy
Ale na stronie Tesli w widoku wnętrza w wersji podstawowej z tylu widać kratę wentylacyjną zamiast ekranu.
 
Top