Tesla 3 facelift 2023

UseYbrain

Posiadacz elektryka
Cisza i wentylowane siedzenia, jestem w stanie za to poswiecic wybierak biegow i koerunkowskazy :)
Ja rezygnuje z MY na rzecz tych udogodnień. Szczególnie dźwięku i zasięgu! Spędzam po 200/300 km dziennie w samochodzie ! To moj pierwszy dom!
 

Electron

Zadomawiam się
Ja rezygnuje z MY na rzecz tych udogodnień. Szczególnie dźwięku i zasięgu! Spędzam po 200/300 km dziennie w samochodzie ! To moj pierwszy dom!
Wyglada na to ze lifting do Y jest w drodze. Przynajmniej wg Tesla Polska na fb. Ktoś coś znalazł na ten temat więcej?
 

inter

Pionier e-mobilności

ciastek

Pionier e-mobilności
Dobrze chociaż że R nie jest przy D bo ktoś bez okularów mógłby się pomylić… 🤦‍♂️
Czy w takiej sytuacji wybór biegu nie jest największym problemem? 🤔
EDIT: Miałem na myśli, że jak ktoś nie widzi liter na wybieraku, to nie widzi też informacji wyświetlanych przez ekran, a może też tego, co za szybą. W tej sytuacji lepiej nie jechać.
Przy powyższych założeniach tak zaprojektowany wybierak zwiększa bezpieczeństwo! ;)
 
Last edited:

zibizz1

Pionier e-mobilności
Czy w takiej sytuacji wybór biegu nie jest największym problemem? 🤔
Nie, biegi na ekranie są(te w suficie awaryjnie, obok świateł awaryjnych;)). Nawet ma to swój plus, bo jak np samochód się toczy to czasem nie pozwala zmienić kierunku jazdy i mimo ruchu manetką nie zmienia( jest dźwięk chyba że nie poszło) a na ekranie wtedy nie wyświetla paska do zmiany, jeśli zmiana jest niemożliwa
 
Top