TESLA - ciekawostki

cooler

Pionier e-mobilności
Według Not a Tesla App nie jest to jeszcze wykluczone. Aczkolwiek też nie jestem optymistą w tym względzie 😢
W EU potrzebowałby mieć homologację. A nasze nie mają. Więc nie będzie na 100%.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
3 lata czekania na adaptacyjne i taka kupa. A specjalnie czekałem na polift żeby miał matrixy, pompę ciepła i ogrzewaną kierownicę. Adaptacyjne miały być już za chwilę, już za momencik no i teraz już wiem na pewno że nie będzie - bo nie mają homologacji.
Kupa, kupa, kupa.
Nauczka na przyszłość: nie ma dziś to znaczy że nie będzie.
Tylko Bronek się doczekał fajnych dodatków w update, jak dla mnie to wiele elementów to systematyczny downgrade, takich jak niesamowicie kiedyś skuteczny i nie zawracajacy dupy autopilot który dziś jest cieniem samego siebie i złapałem się że przestałem go używać, jeżdżę Teslą tak samo jak Toyotą z 1997...
Co tu dużo kryć, jestem zawiedziony.
Masz grzana kierownice ?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Przecież downgrade autopilota to efekt regulacji prawnych.
Ale to ze przez 5sekund po wlaczeniu Ciagle o cos sie czepia to tez ?
Przeciez tego sie ciezko teraz uzywa… a przypominam ze wlaczac trzeba co chwile bo zmieniasz pas.
 

STMS

Pionier e-mobilności
Ale on nic nie zmienia… zwlacza pasow dobrze nie zmienia :)
mi zmienia - nie jest to demon prędkości zmiany pasa ale ja jak jadę autostradą to wolę się odprężyć niż gonić

w zasadzie > 95 % zmiany pasa ruchu robię na autopilocie

no chyba, że jadę A2 łódź wawa i się spieszę ale to wtedy i tak 70 % trasy na lewym bo prawy zajęty non stop a lewy jedzie 110 km/h
 

dawidgora

Posiadacz elektryka
Zamiast EAP polecam commander od sexy buttons. Można ustawić że po wyłączeniu kierunkowskazu, powyżej jakiejś prędkości (ja mam ustawione po 1 sekundzie od wyłączenia kierunkowskazu, powyżej 50kmh), włącza sam autopilota. Działa to super. Oczywiście nie eliminuje to problemu że przez 5 sekund po włączeniu trzeba być bardziej czujnym, ale come one, jak jedziesz autem to się patrzysz na drogę - ja nie mam problemów z tymi ostrzeżeniami...
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Zamiast EAP polecam commander od sexy buttons. Można ustawić że po wyłączeniu kierunkowskazu, powyżej jakiejś prędkości (ja mam ustawione po 1 sekundzie od wyłączenia kierunkowskazu, powyżej 50kmh), włącza sam autopilota. Działa to super. Oczywiście nie eliminuje to problemu że przez 5 sekund po włączeniu trzeba być bardziej czujnym, ale come one, jak jedziesz autem to się patrzysz na drogę - ja nie mam problemów z tymi ostrzeżeniami...
Ja mam problem z tymi ostrzeżeniami bo często wrzucam autopilota by poszukać jakiejś piosenki, poszukać czegoś w nawigacji. Ba był to argument dla osób, które mówili ''O Jezu jak Cie taki ekran może nie rozpraszać".

Nie rozpraszał bo włączałem Autopilota i mogłem coś robić na ekranie. Dzisiaj niestety leci zamówienie na zaślepkę 🤷‍♂️
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Ja mam problem z tymi ostrzeżeniami bo często wrzucam autopilota by poszukać jakiejś piosenki, poszukać czegoś w nawigacji. Ba był to argument dla osób, które mówili ''O Jezu jak Cie taki ekran może nie rozpraszać".

Nie rozpraszał bo włączałem Autopilota i mogłem coś robić na ekranie. Dzisiaj niestety leci zamówienie na zaślepkę 🤷‍♂️
Kurde, może miałem szczęście, ale ja po aktualizacji do 44.30.8 miałem już właśnie poprawę z tym autopilotem, ~10 dni temu robiłem trasę >100km, >10h, >95% na AP i często włączałem go właśnie po to, żeby przełączyć na radio, czy sprawdzić dostępność stacji ładowania GW i 1 tylko w tych pierwszych 5s wyskoczyło mi ostrzeżenie. Jak dla mnie te nowe regulacje AP utrudniły może z niego korzystanie, ale raczej w minimalnym stopniu.
 
Top