Tutaj autoparkowanie załatwia wszystko. W miejscach gdzie ja średnio daję radę, to ona parkuje idealnie. Wiadomo, że ten skręt mógłby być lepszy, ale nie ma co demonizować, bo jak najbardziej da się żyć i parkować normalnie.A ja włożę kij w mrowisko
Żadna Tesla nie nadaje się na miejskie wozidło rodzinne ze względu na nieciekawy promień skrętu. Jeśli ktoś miał okazję jeździć czymś na platformie MEB od VAG i Teslą będzie wiedział o czym mowa.
Ja bym do takiego celu brał Explorera RWD (czyli też MEB), może jeszcze tanio jest w programie Ambasador.
Tutaj autoparkowanie załatwia wszystko. W miejscach gdzie ja średnio daję radę, to ona parkuje idealnie.
W przypadku zakupu używanej przez stronę Tesli zazwyczaj EAP jest zawarty w cenie (o dodatkowym roku gwarancji i 20kkm nie wspominając)A od kiedy auto parkowanie jest w podstawowym modelu Tesli? Bo raczej wątpię aby OP chciał dopłacić za to 19,5 tyś zł.
Nie ma, ale bez też da się żyć. Jeżdżę głównie po mieście i zbytnio nie mam na co narzekać.A od kiedy auto parkowanie jest w podstawowym modelu Tesli? Bo raczej wątpię aby OP chciał dopłacić za to 19,5 tyś zł.
Jak ma się Teslę to tylko do przodu i po małych łukach. Do tyłu też niewiele widaćA ja włożę kij w mrowisko
Żadna Tesla nie nadaje się na miejskie wozidło rodzinne ze względu na nieciekawy promień skrętu. Jeśli ktoś miał okazję jeździć czymś na platformie MEB od VAG i Teslą będzie wiedział o czym mowa.
Ja bym do takiego celu brał Explorera RWD (czyli też MEB), może jeszcze tanio jest w programie Ambasador.