Tesla i co dalej ?

Giacomo

Fachowiec
Naj dla mnie i na co mnie stać, to obecnie S.
Ale co z tego? Jak nie ma w sklepie.
Ano nie ma , dlatego cenowo bmw mam prawie w cenie S-ki (moze bym przelknal obsluge), zasieg nieporownywalny , ale i jednego i drugiego w tym roku ,cos czuje , niet
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie podzielam wielu Twoich uwag, tak radykalnie. W Tesli jest to czego inni nie dają jeszcze, to ta zabawa że zmianami w dość krótkim czasie. To działa odświeżająco czasem tylko na psyche. I to wystarczy.
 

MiKo

Posiadacz elektryka
a na razie pozdrawianie sie na drodze Teslerow , staje sie troche dziwaczne
No staje się, jak w przypadku każdego tematu, który przechodzi do mas, czy podobnie jak pozdrawianie się biegaczy w lesie na wypizdowiu i niepozdrawianie się w mieście.

..tylko jak to ma się do zacytowanej wypowiedzi? Albo nieco kąśliwie - jaki to ma wpływ na zasięg?
 

Giacomo

Fachowiec
Nie podzielam wielu Twoich uwag, tak radykalnie. W Tesli jest to czego inni nie dają jeszcze, to ta zabawa że zmianami w dość krótkim czasie. To działa odświeżająco czasem tylko na psyche. I to wystarczy.
ja jestem strasznie pragmatyczny , albo cos jest fajne albo nie , nie ma ze polfajne , tak juz mam , tych sam wiesz po sobie ( Twoj nissan ), ze czasami refleksja przychodzi po zakupie i paru tys. km. Ale jeszcze raz : nigdy lepszego auta nie prowadzilem , ale system niestety nie dla mnie
 

Giacomo

Fachowiec
No staje się, jak w przypadku każdego tematu, który przechodzi do mas, czy podobnie jak pozdrawianie się biegaczy w lesie na wypizdowiu i niepozdrawianie się w mieście.

..tylko jak to ma się do zacytowanej wypowiedzi? Albo nieco kąśliwie - jaki to ma wpływ na zasięg?
wplyw ma zaden , napisalem tak sobie
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
Naj dla mnie i na co mnie stać, to obecnie S.
Ale co z tego? Jak nie ma w sklepie.
Dokładnie. Jak u nas będzie do odbioru to może zasięg skoczy o 100km. Wtedy tak naprawdę a nawet już teraz jeśli chodzi o zasięg to nie ma alternatywy. Jak sprawdzałem Taycana Cross Tourismo to za baterię tzw. Performance która zrównuje zasięg do TM3 LR życzą sobie 24tyś PLN. Tylko za Taycana mam trzy Tesle LR. Za niedługo pojadę ze Śląska do Dźwirzyna, 708km wg ABRP i mam 45 minut ładowania w Kostomlotach i Ekoen w Zielonej Górze.
 

tokwi

Pionier e-mobilności
@Giacomo czy w CH SentryMode jest zabronione jedynie w trakcje jazdy, czy również na postoju?
Jakie są konsekwencje?
Jaka jest praktyka i czy to prawo jest powszechnie stosowane czy tak jak prawo budowlane na Podhalu?
 

Giacomo

Fachowiec
@Giacomo czy w CH SentryMode jest zabronione jedynie w trakcje jazdy, czy również na postoju?
Jakie są konsekwencje?
Jaka jest praktyka i czy to prawo jest powszechnie stosowane czy tak jak prawo budowlane na Podhalu?
Sentry mode ogolnie dziala , nie dopuscili podgladu live ze smartfona , a stosowanie kamer oficjalnie wyglada tak : https://gdpr.pl/kamery-samochodowe-wedlug-szwajcarskiego-organu
Na dzien dzisiejszy oficjalnie za kamere w aucie mandaty , ale... roznie to bywa
 

tokwi

Pionier e-mobilności
Pojazd homologowany w jednym kraju na mocy konwencji wiedeńskiej o ruchu drogowym może się poruszać w każdym innym kraju, który przyjął konwencję. Dlatego oczywiście tesla z PL może jeździć z kamerami w CH.
Może jeździć i używać kamer np. na potrzeby AP, ale na gruncie przywołanych przepisów o prywatności to już IMHO chyba nie może rejestrować w trakcie jazdy. Na parkingu Tesla dashcam informuje mignięciem i iniformacją na ekranie, że nagrywa - więc znowu można twierdzić, że nie robi to potajemnie.
Dlatego pytałem o praktykę. Jak to jest w praktyce, za co, jaka kara? A może przepisy sobie, życie sobie, bo policjant też ma dashcama?
 
Top