Tesla Model 3, dostawy IV kwartał 2023

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Jeżeli bardzo Ci to przeszkadza to możesz nie odbierać tego auta, myślę, że jak założysz zrzutkę to się jako forumowicze zrzucimy żeby zwrócić Wam te 1200 PLN. Generalnie w mercedesie jest jak w mercedesie a w tesli jak w tesli. Ponieważ nie masz w tesli opiekuna klienta, który za rękę prowadzi Cię przez proces sprzedaży, to do pewnych informacji trzeba dotrzeć samemu, jeżeli chcesz mieć proces zakupowy jak w mercedesie to tesla nie jest dla Ciebie, bez urazy, po prostu tak jest. Jeżeli ktoś tego nie rozumie to będzie miał różne frustracje podczas procesu zakupowego i odbioru auta.

Dokładnie o to mi chodzi - klient tesli otrzymuje mglistą obietnicę, że otrzyma jakieś auto ale nikt precyzyjnie mu nie zagwarantuje na papierze jakie. Oczywiście obligatoryjne będą opcje które zaznaczył - typu kolor, koła, hak, (ja akurat tapicerkę) ale cała reszta bazuje na obietnicy że auto będzie mniej więcej jakieś ale konkretnie jakie to już zbyt wiele. Coraz bardziej przeraża mnie że zamówiłem auto które jest dla jego użytkowników stanem umysłu i rodzajem sekty niż typowym produktem do poruszania sie z punktu a do punktu b w odpowiednim komforcie - adekwatnym do ceny.

A co do wycofania zamówienia - wspominałem że decyzje musieliśmy podjąć pilnie i troche nie mamy odwrotu a właściwie mamy taki że albo zrealizujemy zamówienie albo nie będziemy mieli samochodu.

I na koniec - był taki czas kiedy Tesla aspirowała do marki premium i z tym całkowicie się rozminęła. W motoryzacji marka premium utożsamiana jest z takimi aspektami jak "pewność", "przewidywalność", czy "komfort" a z tym tesla jest całkowicie na bakier. Nie ma jakiejkolwiek pewności co się zamawia, przewidywalność zamówienia to jest trochę totolotek czy będzie to czy tamto (co potwierdza np. to formum i co znajdzie się na pokładzie zarówno w warstwie sprzętu jak i oprogramowania) wreszcie komfort, że kupujący będzie odpowiednio potraktowany - adekwatnie do ceny jaką płaci. Tu się to nie dzieje.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Na 100% będzie kabel, "cegła" i trójkąt. Będą chlapacze, ale trzeba zgłosić, bo aktualnie fabryka nie dodaje do wszystkich.
Bardzo dziękuję- ta "cegła jest dla mnie istotna na pierwsze dni - bałem się że dostanę tylko kabel.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Ja również jako wieloletni klient bmw kupiłem tesle i po odbiór auta na koniec Q1 2023 czekałem 4 godziny z dziećmi pomimo, że byłem umówiony na godzinę 17stą, wyszedłem z salonu jako ostatni o 21wszej i nie narzekam, proces zakupu i odbioru wygląda inaczej, i mi to nie przeszkadza pomimo, że odbierałem furę za 260k PLN, a czekałem w długiej kolejce.
Czyli to prawda że tesla to równoległy stan umysłu. O Joj
 

inter

Pionier e-mobilności
Dokładnie o to mi chodzi - klient tesli otrzymuje mglistą obietnicę, że otrzyma jakieś auto ale nikt precyzyjnie mu nie zagwarantuje na papierze jakie. Oczywiście obligatoryjne będą opcje które zaznaczył - typu kolor, koła, hak, (ja akurat tapicerkę) ale cała reszta bazuje na obietnicy że auto będzie mniej więcej jakieś ale konkretnie jakie to już zbyt wiele. Coraz bardziej przeraża mnie że zamówiłem auto które jest dla jego użytkowników stanem umysłu i rodzajem sekty niż typowym produktem do poruszania sie z punktu a do punktu b w odpowiednim komforcie - adekwatnym do ceny.

A co do wycofania zamówienia - wspominałem że decyzje musieliśmy podjąć pilnie i troche nie mamy odwrotu a właściwie mamy taki że albo zrealizujemy zamówienie albo nie będziemy mieli samochodu.

I na koniec - był taki czas kiedy Tesla aspirowała do marki premium i z tym całkowicie się rozminęła. W motoryzacji marka premium utożsamiana jest z takimi aspektami jak "pewność", "przewidywalność", czy "komfort" a z tym tesla jest całkowicie na bakier. Nie ma jakiejkolwiek pewności co się zamawia, przewidywalność zamówienia to jest trochę totolotek czy będzie to czy tamto (co potwierdza np. to formum i co znajdzie się na pokładzie zarówno w warstwie sprzętu jak i oprogramowania) wreszcie komfort, że kupujący będzie odpowiednio potraktowany - adekwatnie do ceny jaką płaci. Tu się to nie dzieje.
Pisałeś wcześniej, że miałeś przeboje z Mercedesem to gdzie tu przewidywalność i pewnośc. Tesla jedynie premium to X i S, reszta to najzwyklejsze samochodu.
 

inter

Pionier e-mobilności
Czyli to prawda że tesla to równoległy stan umysłu. O Joj
Akurat kolega pisał o końcówce kwartału gdzie zdarzało się 200-300 odbiorów w kilka dni.
 

Belkot

Posiadacz elektryka
No i pytanie czy jesteś z tego w stanie wyczytać jakie audio jest w wersji SR - ile głośników i ile subwuferów. To taki pierwszy przykład z brzegu, abstrahując że jest to raczej rodzaj broszury reklamowej a nie wiążącej specyfikacji zakupowej
Napisane jest jak byk. LR - 17 głosnikow w tym dwa subwoofery i dwa wzmacniacze. SR - 9 głosnikow i jeden wzmiacniacz. Co wiecej chcesz wiedziec? To ze cie oszukał gosc w salonie to inny temat
 

inter

Pionier e-mobilności
Wiecie może czy w Glovis Star płyną LR z hakiem? Zamawiałem 2x LR. Wersja bez haka, niebieska będzie do odbioru po 15 listopada i mam już VIN od 2 tygodni, natomiast biała z hakiem zero info.

Na niemieckim forum, nikt jeszcze się nie chwali LR z hakiem. Pewnie się wyjaśni za około tydzień.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Czyli to prawda że tesla to równoległy stan umysłu. O Joj
Auto odbieram jeden raz, użytkuje go wiele lat. Widziałem co się działo pod koniec q1, ile osób odbierało, i ile ludzi w tesli tego dnia pracowało przy wydawaniu aut. Czy salon Mercedesa albo bwm, wydał kiedykolwiek 100 aut w ciągu jednego dnia? Czy siedziałeś w mercedesie EQE albo EQS? Jeździłeś nimi? Widziałeś jakość wykonania wnętrza? Ilość miejsca w środku i w bagażniku? Czy zwróciłeś uwagę na wielkość przedniej szyby i widoczność przez nią? Jeżeli tesla jest taka zła z tych wymienionych przez Ciebie powodów to naprawdę są inne marki.
 
Top