Tesla Model 3, dostawy IV kwartał 2023

valpme

Nowy na Forum
Zamówienie wczoraj .
LR bez udziwnień, biała, czarne fotele bez zimowek i haka.
VIN po 10 minutach.
Też zamówiłem w sobotę tę samą konfigurację, ale niestety VINa nie ma na tej chwili.
Czy to oznacza już skończenie zapasów i teraz tylko czekać nowych statków? Albo u kogoś było, że czekali na VIN kilka dni i potem się pojawił?
 

inter

Pionier e-mobilności
Też zamówiłem w sobotę tę samą konfigurację, ale niestety VINa nie ma na tej chwili.
Czy to oznacza już skończenie zapasów i teraz tylko czekać nowych statków? Albo u kogoś było, że czekali na VIN kilka dni i potem się pojawił?
Coś zostało, ale pewnie LR już nie ma (może ktoś zrezygnuje w Niemczech). Dostawa która była planowana na 15 grudnia nie dotarła, będzie na koniec miesiąca. Inna dostawa to połowa stycznia. Aktualnie dwa statki czekają na nabrzeżu na załadunek, kwestia czy będą omijać Kanał Sueski.
 

EVOwner

Zadomawiam się
Dziś ponownie telefon (cały czas sami, ja nawet nie mam numeru). Podali termin odbioru przyszły czwartek.
Nie wiem czy to Katowice ale póki co bardzo miło i sprawnie i całość zamknie się w 2 tygodnie niecałe.
Dalsza historia już nie taka kolorowa. Wszystko było ok do wczoraj. W poniedziałek kontakt i pytanie czy dostałem dokumenty do rejestracji bo w czwartek w Katowicach ma być odbiór. Szybkie załatwienie sprawy z rejestracją , ubezpieczenie a dziś dostaje info sms że odbiór nie w Katowicach jak miałem do tej pory w aplikacji i na fakturze, a w Ząbkach … i to najlepiej jutro. Dzwonię - Na moje pytania dlaczego? Odpowiedz - bo tak mamy w regulaminie że samochód może być dostarczony do innego miejsca a już na lawetę pakować go nie będziemy. Zamiast się cieszyć to się zastanawiam czy to dobry był wybór jak tak mogą traktować klientów.
 

bte

Zadomawiam się
O, ciekawe. Czy ktoś się spotkał z podobną historią? Jak przyjdzie do odbioru mojego auta to z przyjemnej wycieczki na kilka godzin zrobi się wyprawa na cały dzień.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Dalsza historia już nie taka kolorowa. Wszystko było ok do wczoraj. W poniedziałek kontakt i pytanie czy dostałem dokumenty do rejestracji bo w czwartek w Katowicach ma być odbiór. Szybkie załatwienie sprawy z rejestracją , ubezpieczenie a dziś dostaje info sms że odbiór nie w Katowicach jak miałem do tej pory w aplikacji i na fakturze, a w Ząbkach … i to najlepiej jutro. Dzwonię - Na moje pytania dlaczego? Odpowiedz - bo tak mamy w regulaminie że samochód może być dostarczony do innego miejsca a już na lawetę pakować go nie będziemy. Zamiast się cieszyć to się zastanawiam czy to dobry był wybór jak tak mogą traktować klientów.
Tu jest wszytko ustawione pod optymalizację kosztów, ja bym się cieszył, że tanio zajebiste auto kupiłem.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Tu jest wszytko ustawione pod optymalizację kosztów, ja bym się cieszył, że tanio zajebiste auto kupiłem.
a ja bym się wk....wił, że mają burdel i przerzucają jego skutki na klienta. Tesla to dla wielu taki rodzaj sekty że jak Ci na twarz naplują to mówią że deszcz pada.
 

wiktor

Posiadacz elektryka
Czasami się nie da czytać jak wy narzekacie o każdą pierdołę. z każdym pokoleniem jest coraz gorzej a ludzie coraz bardziej roszczeniowi. Trzeba było poczytać przed zakupem jak wygląda u Tesli zamówienie auta i co jest po odbiorze z czym trzeba się mierzyć.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
No nie wiem czy zmiana miejsca odbioru auta o 300 km to pierdoła. Jak ktoś ma dzieci, pracę to może być wyzwaniem taka nagła zmiana. Kasa wpłacona i jesteś zakładnikiem decyzji Tesli. Słabo to wygląda.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Kijanka to już nie taki plastik fantastic - jakość wykonania naprawdę dobra.
Nie wiem dlaczego bronisz Tesli w tym aspekcie? Robią naprawdę dobrą robotę na rynku automotive ale takie numery że zmianą dostawy to spora rysa w wiarygodności. Trzeba to punktować
 
Top