Już kiedyś pisałem, że często w loanerach jest zaawansowany autopilot którego częścią jest summon. Ten zaś ma opcję coś w stylu Always On I jak tego nie wyłączysz to żre prąd jak Reksio szynkę.
Druga sprawa: brak kontroli nad autem podczas tryby serwisowego (nie można domknąć okien, zmniejszyć limitu ładowania, zablokować samochodu - prawie wszystkie w Ząbkach stoją odblokowane przed i po naprawie) można obejść w Tessie. Działają wszystkie opcje, można włączyć sentry, podgrzać auto zimą (moja stała w największe mrozy i śnieg jak bałwan, to ja rozmrozilem będąc inną Teslą na SC).
Polecam ten soft jeżeli często odwiedzacie serwis (jak ja).
Odnoście zawieszenia:
Roznica jest drastyczna na korzyść starej, co dziwne moja LR z Q2 2021 jest sztywniejsza niż Performance z Q1 2021. Dla mnie bomba, HL mnie mocno rozczarował pod tym kątem, mam inne komfortowe auta więc od Tesli wymagam więcej sportowego trzymania. I w 2021 tak było. W HL jest słabo, teraz przejażdżka M3 już by mnie tak nie zauroczyła jak w 2020r, gdzie stwierdziłem że może i głośne i skrzypiące auto, ale trzyma się jak nawiedzone i dlatego je kupiłem. Zasięg mi nie pasuje, awaryjnosc i jakość mi nie pasuje, ale jak to jeździ to mnie zachwyca.
Ostatecznie przekonał mnie ten fragment:
KAŻDE, zaznaczam: KAŻDE auto łącznie z AMG i prosiakami tam by się rozbiło. A Tesla jakby nic. w HL to by nie wyszło...