Tesla Model 3 Highland LR RWD pod chmurką bez ładowania w domu

cooler

Pionier e-mobilności
Taki na klamoty jak Arcos Thule potrafi nawet może delikatnie zredukować spalanie.
Jeździłem dużo z rowerami na haku w Passacie kombi i w minivanie Toyoty i możesz mieć rację. Łatwo się zapomnieć tak ich nie czuć w jeździe i w spalaniu.

Ważne: pozdejmować np siodełka lub obniżyć co się da żeby nie wystawało ponad dach - wtedy jest idealnie.

Off topic:
Teraz do lokalnego śmigania i zwiedzania na wyprawach używam EUC, dużo bardziej kompaktowa budowa i mniej problemów z transportem nawet 4 kół. Zapraszam na Sardynię - w tym upale jazda rowerem to już hardcore, a tak to zwiedzam wszystkie zakamarki w promieniu do 100km od lokalu.
 
Last edited:

bro!

Zadomawiam się
dziękuję, też do ich zadzwonię jakoś w piątek, to mi może podpowiedzą co z tym odcinkowym przy okazji..

EDIT, albo właśnie poklikam wszystko itd.
serwis pomógł - mam CPO kupioną od Tesli. Okazało się, że:

- nie mialem zmienionego kraju na Polskę (mimo ze pytałem przy odbiorze)
- jestem drugim właścicielem, wiec ta opcja była wyłączona (choć moim zadaniem nienbyla przepisana). IT to zmieniło ręcznie, ale mam podgląd tylko na lipiec.. 😅
 

boa

Pionier e-mobilności
Już kiedyś pisałem, że często w loanerach jest zaawansowany autopilot którego częścią jest summon. Ten zaś ma opcję coś w stylu Always On I jak tego nie wyłączysz to żre prąd jak Reksio szynkę.

Druga sprawa: brak kontroli nad autem podczas tryby serwisowego (nie można domknąć okien, zmniejszyć limitu ładowania, zablokować samochodu - prawie wszystkie w Ząbkach stoją odblokowane przed i po naprawie) można obejść w Tessie. Działają wszystkie opcje, można włączyć sentry, podgrzać auto zimą (moja stała w największe mrozy i śnieg jak bałwan, to ja rozmrozilem będąc inną Teslą na SC).
Polecam ten soft jeżeli często odwiedzacie serwis (jak ja).

Odnoście zawieszenia:
Roznica jest drastyczna na korzyść starej, co dziwne moja LR z Q2 2021 jest sztywniejsza niż Performance z Q1 2021. Dla mnie bomba, HL mnie mocno rozczarował pod tym kątem, mam inne komfortowe auta więc od Tesli wymagam więcej sportowego trzymania. I w 2021 tak było. W HL jest słabo, teraz przejażdżka M3 już by mnie tak nie zauroczyła jak w 2020r, gdzie stwierdziłem że może i głośne i skrzypiące auto, ale trzyma się jak nawiedzone i dlatego je kupiłem. Zasięg mi nie pasuje, awaryjnosc i jakość mi nie pasuje, ale jak to jeździ to mnie zachwyca.
Ostatecznie przekonał mnie ten fragment:
KAŻDE, zaznaczam: KAŻDE auto łącznie z AMG i prosiakami tam by się rozbiło. A Tesla jakby nic. w HL to by nie wyszło...
Przejechałeś się może BMW i4? Bo myślę, że zauroczyłoby Cię jeszcze bardziej z prowadzeniem
 

cooler

Pionier e-mobilności
Przejechałeś się może BMW i4? Bo myślę, że zauroczyłoby Cię jeszcze bardziej z prowadzeniem
Skoro mówisz że jest sztywniejsze niż Tesla (moja) to pewnie spróbuję. Jeździłem dłużej (ok 1100km) tylko BMW M8 i nie było sztywniej i pewniej w gwałtownych manewrach (ale za to hamulce... pomarzyć!), może w elektryku będzie lepsze trzymanie bo nisko środek ciężkości...
 

boa

Pionier e-mobilności
Skoro mówisz że jest sztywniejsze niż Tesla (moja) to pewnie spróbuję. Jeździłem dłużej (ok 1100km) tylko BMW M8 i nie było sztywniej i pewniej w gwałtownych manewrach (ale za to hamulce... pomarzyć!), może w elektryku będzie lepsze trzymanie bo nisko środek ciężkości...
Adaptacyjne zawieszenie tam jest, wiec jak chcesz poczuć bardziej jazdę, to tryb sport - kierownica, gaz, hamulec, kierownica i zawieszenie się zmieniają. Miłego testu :)
 
Top