[Tesla Model 3 HL LR] Drgania kierownicy przy ok. 120 km/h - czyżby masowy problem?

Euronymous

Fachowiec
Chyba najlepiej o aucie to nie świadczy, jeśli wystarczy nieco zanieczyszczeń na kołach, aby doświadczać tych atrakcji.
Ja mam juz 2 miesiace i nic mi nie bije od nowosci przy zadnej predkosci. Dzis jechalem demowka z przebiegiem ponad 10 tys i rowniez nic.

Patrzac na watek problemy byly do grudnia 2024, potem temat ucichl.
Również jeździłem demówką kilka dni temu ledwie i przyjemnie nie było. I kierownica, i wszystko podskakiwało aż niemiło. Nie wiem, jaki przebieg, ale się dowiem. Będę na dniach sprawdzał inną demówkę (i inną wersję - wcześniej AWD, teraz RWD), więc zobaczymy.
 

jarqu

Posiadacz elektryka
Ciekawe, że w modelu Y tego problemu nie ma.
W którym modelu? Nowym juniper? Jeździłem poprzednim Y demo w ząbkach to telepala kierownica potwornie.
 

oooskaaar

Zadomawiam się
Dziś odebrałem Performance'a i żadne telepanie od 120 nie występuje, dopiero przy 210-220+ jakby coś lekko zaczynało tam bić, ale niejednostajnie, więc nie wiem czy to moja chora głowa (bardzo wyczulona na takie rzeczy) czy po prostu była to wina nawierzchni, prędkości, nowych opon, a może wszystkiego na raz. Rozmiar koła 275/30 też na pewno nie pomaga, nie miałem dziś okazji do dłuższych testów, więc trzeba jeździć, obserwować 🙃
 

mikele

Zadomawiam się
Dziś odebrałem Performance'a i żadne telepanie od 120 nie występuje, dopiero przy 210-220+ jakby coś lekko zaczynało tam bić, ale niejednostajnie, więc nie wiem czy to moja chora głowa (bardzo wyczulona na takie rzeczy) czy po prostu była to wina nawierzchni, prędkości, nowych opon, a może wszystkiego na raz. Rozmiar koła 275/30 też na pewno nie pomaga, nie miałem dziś okazji do dłuższych testów, więc trzeba jeździć, obserwować 🙃
Szerokości i szybkich ładowań! Pozostaje tylko ruszyć na trasę - najlepiej przez Niemcy:)
 
Top