Tesla Model 3 Performance - test

p0li

Pionier e-mobilności
kolega z pracy zamówił taką (tylko czarną) i pojeździliśmy sobie w poniedziałem po okolicy - fakt - 3,5s robi wrażenie, czułem jak mi się ze skarpetek rajstopy robią ale utwierdziło to w moim wyborze nietesli - nie tego szukam w autach
dla osób lubiących sportową (lub sportawą) jazdę - nie ma lepszego wyboru
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Po dłuższym użytkowaniu TM3LR i przysłowiowym wyszaleniu się, zacząłem jeździć w chill mode. To oczywiście preferencja indywidualna, ale dla mnie przy standardowych ustawieniach często auto jest po prostu za mocne. Czasami chce na luzie pojechać po bułki i nie wysiadać pod sklepem z mokrym t-shretem i żyłką na czole :p Ale dobrze że moc jest pod ręką :D
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Po dłuższym użytkowaniu TM3LR i przysłowiowym wyszaleniu się, zacząłem jeździć w chill mode. To oczywiście preferencja indywidualna, ale dla mnie przy standardowych ustawieniach często auto jest po prostu za mocne. Czasami chce na luzie pojechać po bułki i nie wysiadać pod sklepem z mokrym t-shretem i żyłką na czole :p Ale dobrze że moc jest pod ręką :D
Ale wiesz ze pedal gazu nie jest zero/max ?
Mozna nim plynnie regulowac przyspieszenie ;)
 

p0li

Pionier e-mobilności
Ale wiesz ze pedal gazu nie jest zero/max ?
Mozna nim plynnie regulowac przyspieszenie ;)
a wiesz że pedał działa inaczej w różnych trybach? jest bardziej czuły (nerwowy) w trybie sportowym a gumowaty w eko
 

Relevant

Fachowiec
Zapewniam, że w trybie "sportowym" idzie jechać bardzo, bardzo wolno, i precyzyjnie manewrować. Sam się bałem przy odbiorze samochodu że nie opanuję, ale jednak się da.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Zapewniam, że w trybie "sportowym" idzie jechać bardzo, bardzo wolno, i precyzyjnie manewrować
Za to właśnie cenię TM3 - pomimo iż ma moc gdy potrzebujesz to właśnie precyzja z jaką można ją dawkować przy manewrowaniu, zawracaniu, parkowaniu oraz podczas jazdy w korku najbardziej zrobiła na mnie wrażenie... Też na początku jeździłem w chill mode, teraz już w normal bo jest to naprawdę bezpieczne.Mam też prawie 300 konną spalinówkę V6 w automacie i mam miejsce parkingowe lekko pod górę gdzie staram się podjechać na cm do płotu i Teslą robię to bez problemu, gdzie w spalinówce automat nie toczył się już pod górę a jak dodawałem lekko gazu to ruszał z kopyta. Tu elektronika steruje momentem na kołach tak dobrze że czy z górki, czy pod górkę można fajnie powolutku manewrować.
Jak zrobią ten model 2 to zdecydowanie następny zakup na miasto zamiast obecnego Polo - model 2019 jest świetny na miasto, gdyby był dodatkowo zasilany gratami z Tesli byłby to mój ideał :)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
a wiesz że pedał działa inaczej w różnych trybach? jest bardziej czuły (nerwowy) w trybie sportowym a gumowaty w eko
Nie wiem, nie mam trybu sport... mam chill/standard i wiem ze pedal inaczej reaguje. dodałem oczko na końcu żebyś nie pomyślał że pisze super poważnie. Ogolnie ja nie rozumiem jazdy w trybie chill ale każdy sobie robi i ustawia co chce.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Nie wiem, nie mam trybu sport... mam chill/standard i wiem ze pedal inaczej reaguje. dodałem oczko na końcu żebyś nie pomyślał że pisze super poważnie.
a to sorka - niezauważyłem

a co do różnej reakcji pedału przyspieszenia - załaczam obrazek (co prawda z ciężarówki elektrycznej - ale koncepcja jest taka sama :D)
- różowy - sport
- niebieski - normal
- brązowy - eko

1632398812077.png
 
Top