Tesla Model 3 Performance - test

newbe

Posiadacz elektryka
Zapewniam, że w trybie "sportowym" idzie jechać bardzo, bardzo wolno, i precyzyjnie manewrować. Sam się bałem przy odbiorze samochodu że nie opanuję, ale jednak się da.
Jak zmieniam buty to potrawie urwać żonie coś w kręgosłupie, także też zminiam na CHILL kiedy nie jestem sam.
A tak oczywiście da się płynnie poruszać, wszystko załeży od płynności sterowania pedałem.
Lubię bardzo tą dostępną moc :)
 

Michal

Moderator
a to sorka - niezauważyłem

a co do różnej reakcji pedału przyspieszenia - załaczam obrazek (co prawda z ciężarówki elektrycznej - ale koncepcja jest taka sama :D)
- różowy - sport
- niebieski - normal
- brązowy - eko
Bardzo ciekawe informacje - dzięki! Przy czym ja mam wrażenie, że Tesla robi coś w stylu niebieski vs zielony, bo w trybie chill nie da się po prostu wycisnąć max-a. Szkoda, że nie ma na to jakiegoś prostego obejścia w stylu - jak dociskam do dechy, to moc się zwiększa jednak dalej, bo najwyraźniej chcę więcej i koniec tej zielonej linii przesuwa mi się w górę... Sam nie wiem. Ja jeżdżę na standard, bo jak potrzebuję utrzeć nosa jakiejś BMce to nie chce mi się czekać na zmianę ustawień ;)
torque.png
 

Michal

Moderator
Moim zdaniem tak - jedyne co zmienia chill, to właśnie ogranicza maksymalną moc i rozciąga charakterystykę wciskania pedała przyśpieszenia.
Ja na standard mam ostatnie 50km dojazdów po Warszawie 13,4 kWh / 100km :D
Oczywiście jak masz więcej do dyspozycji, to pewnie więcej używasz, bo tak to trochę działa z ludźmi ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jedynie w zimie ale gdy ślisko, obydwoje włączamy chill, normalnie wolimy mieć ten zapas pod nogą. Kwestia operowania pedałem, da się być i delikatnym i ostrym. Niezależnie od trybu łatwo jest jednak przekroczyć dozwoloną prędkość. W centrum mamy 30km/h, a nawet autobusy jadą szybciej. Ciężka sprawa
 

kaziwich

Posiadacz elektryka
Bardzo ciekawe informacje - dzięki! Przy czym ja mam wrażenie, że Tesla robi coś w stylu niebieski vs zielony, bo w trybie chill nie da się po prostu wycisnąć max-a. Szkoda, że nie ma na to jakiegoś prostego obejścia w stylu - jak dociskam do dechy, to moc się zwiększa jednak dalej, bo najwyraźniej chcę więcej i koniec tej zielonej linii przesuwa mi się w górę... Sam nie wiem. Ja jeżdżę na standard, bo jak potrzebuję utrzeć nosa jakiejś BMce to nie chce mi się czekać na zmianę ustawień ;)
View attachment 2147
Tez mi tego brakuje. Cos jak kick-down w automatycznej skrzyni biegow. Albo chociaz machniecie wajchą.
Zanim wejde w menu, zeby przestawic, bmw juz odjezdza :)
 

Michal

Moderator
Trzeba by mieć dużo ludzi na Twitter, wystosować i wylajkować petycję do Elona, to może by dorobili ;)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Trzeba by mieć dużo ludzi na Twitter, wystosować i wylajkować petycję do Elona, to może by dorobili ;)
Taki duzy czerwony guzior MAX POWER ! :D
No i jeszcze mi przeszkadza mały zegarek i godzina... wogole mogli by troche ten interfejs przerobic :D
 

PanSzatan

Fachowiec
Zanim wejde w menu, zeby przestawic, bmw juz odjezdza :)
Polecam dodać sobie profil "BMW Killer" w którym będzie ustawiony tryb Sport, Kierownica na Sport, fotel ustawiony do jazdy sportowej i co tam jeszcze chcesz. Na światłach, przełączenie profilu to sekunda, polecam także od razu włączyć podgląd z kamer żeby dobrze widzieć jak AMG A 45 S zostaje z tyłu :D
 
Top