Tesla Model 3 Performance - test

krzyss

Pionier e-mobilności
Polecam dodać sobie profil "BMW Killer" w którym będzie ustawiony tryb Sport, Kierownica na Sport, fotel ustawiony do jazdy sportowej i co tam jeszcze chcesz. Na światłach, przełączenie profilu to sekunda, polecam także od razu włączyć podgląd z kamer żeby dobrze widzieć jak AMG A 45 S zostaje z tyłu :D
Ej ale to dobre jest ! :cool:
 

Michal

Moderator
Polecam dodać sobie profil "BMW Killer" w którym będzie ustawiony tryb Sport, Kierownica na Sport, fotel ustawiony do jazdy sportowej i co tam jeszcze chcesz. Na światłach, przełączenie profilu to sekunda, polecam także od razu włączyć podgląd z kamer żeby dobrze widzieć jak AMG A 45 S zostaje z tyłu :D
To jest bardzo dobre!!!
 

JareG

Pionier e-mobilności
(...) polecam także od razu włączyć podgląd z kamer żeby dobrze widzieć jak AMG A 45 S zostaje z tyłu :D
A jeśli Tesla nie nagrywa z automatu wszystkiego, to można jeszcze nagrywanie włączyć :LOL:

Pozdrawiam
 

PanSzatan

Fachowiec
Profile w Tesli to mistrzostwo świata! Mam juz 4 zrobione na różne "okazje", miasto, trasa, race i chill.
Szkoda tylko ze nie da się trybu Track w profil zapisać, często jeżdżę przez odludzia/lasy gdzie są piękne kręte i puste drogi i własnie wtedy najbardziej się przydaje.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja mam m.in profil : "internet", i myślę o relokatorze tabletu, bo kark mnie boli gdy obsluguję tablet na postoju. Do tego celu (surfowania) jest niestety nieergonomiczny.
 

Michal

Moderator
Profile w Tesli to mistrzostwo świata! Mam juz 4 zrobione na różne "okazje", miasto, trasa, race i chill.
Szkoda tylko ze nie da się trybu Track w profil zapisać, często jeżdżę przez odludzia/lasy gdzie są piękne kręte i puste drogi i własnie wtedy najbardziej się przydaje.
Ja już gdzieś o tym pisałem ale się powtórzę - mam chyba 6 profili - m.in. spanie, laptop, sprzątanie :)
Śmieszy mnie troche "luksusowy" Mercedes mający max 3 profile, bo przyciski 1, 2, 3, a nie wpisy na ekranie :D
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Mam profil autostrada, gdzie mogę wyciągnąć nogi na deske :p Ale profil bmwM zeby tylko czoło widać było z spod kierownicy to mega śmieszny pomysł. Dobre do trolowania :p
 

Hue Zarri

Posiadacz elektryka
Ale profil sprzatanie ? Przeciez to tylko jeden fotel przesunie… czy jest jakis sposob zeby zapamietac i pasazera ?
No szkoda że właśnie pasażera nie da się ruszyć, a przydałoby. Ciekawe czy można to jakoś oprogramować na boku :p
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Moim zdaniem tak - jedyne co zmienia chill, to właśnie ogranicza maksymalną moc i rozciąga charakterystykę wciskania pedała przyśpieszenia.
Ja na standard mam ostatnie 50km dojazdów po Warszawie 13,4 kWh / 100km :D
Oczywiście jak masz więcej do dyspozycji, to pewnie więcej używasz, bo tak to trochę działa z ludźmi ;)
Negative.
W trybie chill obcina ~polowe dostepnej mocy i zaklada dodatkowo laga/zwloke na reakcje pedalu gazu - odczucie jest takie jakbys jechal uturbionym spalinowcem, srednio przyjemne w sumie bo najfajniesza zaleta EV to wlasnie brak laga i natychmiastowy moment a w chill masz zwloke jakby powietrze do turbiny sie pompowalo ;)

Ja ostatnio testowalem zuzycie w roznych trybach i jezeli ktos chce jezdzic o kropelce to zdecydowanie wieksze efekty daje wylaczenie AC i przejscie na manual/nadmuch jedynie.
 
Top