Tak się składa że chyba tylko Tesla ma sentry. Jak to odnieść do innych aut? I czy wliczać do zużycia.
Użytkownik powinien chyba być świadomy. A tak nawet nie wiesz ile możesz przejechać na prądzie który masz w baterii, coś zaraportowało czegoś nie. Gdybyś wszystko miał przed oczyma, 28kwh na 100km, bateria lfp ma 60kwh, wychodzi 214km, dokładając degradację baterii 5% wychodzi 200km. Kolejny genialny pomysł tesli, pokazywać % a nie ilość kwh jaka mamy w baterii. Jak elektryki rozpowszechnią się to 70% ludzi nie będzie kumać degradacji( na razie są pasjonaci którzy tym interesują się).
I teraz pytanie, % z czego, ile ta bateria ma pojemności, a to netto czy brutto, jaka jest degradacja danego egzemplarza?
Jakby nie można było uczciwie podać, masz załóżmy 35kwh.
Masz opcję zamiany % na wartość jakiegoś zasięgu który jest z dupy, jak nie jesteś ogarnięty z matmy to nie masz pojęcia ile możesz przejechać km.
Kłamią od początku jak tylko powstała marka, a reszta poszła za liderem.