Piti

Zadomawiam się
Ja mam inne problemy, dzisiaj dzieciaki mi pokazywały jak nawiewy wyregulować 😅
Pierwszy raz poczułem się stary, chociaż na liczniku dopiero 41, w język islandzki nawet nie próbuję wchodzić 😁
A ty na pewno kupiłeś auto dla żony ?
Czy tylko tak pitupitu…
Bo coś czuje ze małżowina jeszcze nie jechała, tylko ty śmigasz…
 

kristof46

Fachowiec
A mi np to się podoba ta prostota wyboru…
5 rzeczy sobie wybierz, reszta już jest (tylko brakuje mi chłodzonych siedzeń). Zadnych hedapuff i innych niepitrzebnych wodotryskuff… mi to się podoba!
Mi też to nie przeszkadza. Taki Ford ma podobnie. Tylko właśnie skoro Tesla to upraszcza i ze to ma pomoc im i nam to czemu na wersje która nieznacznie różni się od innej czeka się niewiadomo ile. Nie o sam konfigurator chodzi.
 

ypl

Pionier e-mobilności
A ja poczytałem instrukcje jak regulować nawiew…
Ale dzisiaj odkryłem ze w telefonie mogę obserwować co się dzieje z autem na parkingu😀 nawet jakość obrazu niezła…
Ja na żywioł poleciałem, ale też widzę, że instrukcje muszę poczytać. Natomiast z telefonu widok co się w około auta dzieje to już mam w piątce, najlepsze było jak wstawiłem na serwis bo roleta grilla błąd zgłaszała i mnie się wtedy śpieszyło, żeby auto szybko dostać, i oczywiście opiekun klienta zapewniał robią i pracują chłopaki, a ja widziałem na podglądzie, że cały dzień auto na zewnątrz na parkingu stało 🤣
 

ypl

Pionier e-mobilności
A ty na pewno kupiłeś auto dla żony ?
Czy tylko tak pitupitu…
Bo coś czuje ze małżowina jeszcze nie jechała, tylko ty śmigasz…
Hahahah, dla żony to nie znaczy, że nie będę go testował żeby się upewnić że cybertrucka chcę zamówić. Ja mam swoje daily i tu się narazie nic nie zmieni.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Widzisz a mój znajomy podobnie jak kilka innych osób zamówiła droższe wariant i od ponad pół roku ich nie mają. Zatem…coś się nie zgadza. Zatem to ze ty masz takie doświadczenia nie oznacza że inni mają podobne. O ile jeszcze X czy S rozumiem bo to inne auta tak wersje Performance i ich brał to pomyłka. Tak samo jak wybrane kolory. Po co wiec one są.
Mówisz o wyposażeniu…widzę że tesla Vision działa „fenomenalnie”. Także tak.
Fajnie się jeździ Teslą ale ich podejście na zasadzie ze to ty ich szukasz prosisz jest…dziwne i bardzo przypomina mi takie Apple czy inną tego typu firmę. Czy tak ma wyglądać przyszłość biznesu jakiegokolwiek ?? Oby nie.
No i dlatego konkurencja i wolny rynek jest super trzeba pod swoje potrzeby brać inne marki gdzie jest lepiej. Dla mnie na furmankę dla żony biały ygrek LR to jest more than enough 😅
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Ja jeszcze czekam, wystawili mi nie umyty samochód, klej na kamerkach, brudny, szyby wypalcowane. Złe spasowana maska, lekko w prawo przesunięta, reszta ok.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Ja jeszcze czekam, wystawili mi nie umyty samochód, klej na kamerkach, brudny, szyby wypalcowane. Złe spasowana maska, lekko w prawo przesunięta, reszta ok.
O ****a....
Czyli dzisiaj jest naprawdę kosmos, ja myślałem wczoraj że byłem najgorzej potraktowanym klientem ever, bo wszyscy pisali 10 minut i gitara, ale chociaż wodę dali Ci? Ile ludzi jeszcze jest w kolejce? Tylko Ty? Dostałeś taki połowiczny dostęp do auta? Mi wczoraj dali jak czekałem, że już mogłem sprawdzić ile procent bateria itp ale nie mogłem otworzyć.
 

Chris

Posiadacz elektryka
Mi też to nie przeszkadza. Taki Ford ma podobnie. Tylko właśnie skoro Tesla to upraszcza i ze to ma pomoc im i nam to czemu na wersje która nieznacznie różni się od innej czeka się niewiadomo ile. Nie o sam konfigurator chodzi.
widocznie farbki w fabryce wymienić na Quicksilver to jest problem... nie wiem, ale patrząc na zamówienia Y to właśnie tylko Quicksilver, czy P, czy LR ma opóźnienie. Też chciałem już dawno odebrać i tak liczyłem patrząc jak szybko inne wersje schodzą, ale dalej czekam. Z drugiej strony termin na zamówieniu jest marzec - maj, tak zaakceptowałem i tak mam nadzieję będzie. Jedno mnie tylko wkurza, że Tesla nie patrzy raczej kto kiedy złożył zamówienie, chyba losowo sobie te VINy klepią, skoro na fb ktoś napisał, że zamawiał miesiąc po mnie identyczną QS i już odebrał, a u mnie cisza.
 

Piti

Zadomawiam się
Hahahah, dla żony to nie znaczy, że nie będę go testował żeby się upewnić że cybertrucka chcę zamówić. Ja mam swoje daily i tu się narazie nic nie zmieni.
Ale żona nie jechała jeszcze ?
Chłopiec41 z dziećmi się bawi, prawda ?
A zona się boi….
 

mm-tesla

Posiadacz elektryka
O ****a....
Czyli dzisiaj jest naprawdę kosmos, ja myślałem wczoraj że byłem najgorzej potraktowanym klientem ever, bo wszyscy pisali 10 minut i gitara, ale chociaż wodę dali Ci? Ile ludzi jeszcze jest w kolejce? Tylko Ty? Dostałeś taki połowiczny dostęp do auta? Mi wczoraj dali jak czekałem, że już mogłem sprawdzić ile procent bateria itp ale nie mogłem otworzyć.
Woda jest, kawa jest, dostęp automatycznie się przyznał jeszcze stojąc w kolejce. 42% baterii, podładuje do 60 na Orlenie i wracam. Zgłoszenie serwisowe jutro, nawet zdjęć nie zr obie, bo ciemno na placu.
 
Top