ogniwa masz te same jak wszytcy prawie TACL/LG, na Giga berling wszytko te same.w sumie tak naprawdę to nie wiem. myślałem o wersji silnika i rodzaju ogniw. reszta chyba nie ma znaczenia. z info wynika ze auto wyprodukowane w 18 10-23
No nieogniwa masz te same jak wszytcy prawie panasonic, na Giga berling wszytko te same.
chyba powyzej 40% spoko, ale ja trzymam zawsze 80, bo mam troche range anxiety xD, ladowarok spoko, ale wolie albo w domu albo supercharger. w Niedzielie chcialem naladowac z Tauronu na Lotnisku Balice, to mi **** tam naladowalo, zamrozilo 100 zl, i jescze Tesla popierdolila sie, cos typu 'nic nie dziala, silnik nie dziala' musialem zrobic soft-resetMa to jakies znaczenie ? prześledziłem archiwalne watki ale jakiś sensownych wniosków brak, mogę trzymać 50% mogę 80%. Sam sie zastanawiam na ile to istotne dziennie 100 km tylko robie a ładowac mogę i w pracy i w domu. nie bede miał LFP licze ze moja wersja to najbardziej dopracowana wersja y przed liftem![]()
zmienilem, dziekuje.Nie jest to jakoś super istotne, tylko nie lubię takiego wprowadzania w błąd, bo później ktoś przeczyta tutaj, że baterie są Panasonic (choć zwykle nie są) i będzie powtarzał durnoty tam, gdzie to może być istotne, bo w innym wątku to będzie miało znaczenie.
A nie jest tak, że do TMY RWD z Berlina montują teraz BYD „blade battery”?No nie
Od mniej więcej połowy 2021 wszyscy w TM3 i TMY mają albo CATL albo LG.
Panasonic tylko w autach z USA.
Nie wiem czy już takie schodzą z taśmy - Bjorn dziś wypuścił film z takim autem - naprawdę szybko się ładuje.A nie jest tak, że do TMY RWD z Berlina montują teraz BYD „blade battery”?