Byłem w Szwecji wielokrotnie, nie ma co porównywać, drogi tam są zdecydowanie lepsze.
Wracając do tematu oddałem RAV4 Plugin po testach i mogę stwierdzić, że tutaj zawieszenie znów zbyt mocno pływa, nie wiem czy jednak nie lepsze sztywniejsze jak w Tesli. Niestety RAV4 Plugin zasięg na prądzie mnie rozczarował. Jedziesz na prąd, wracasz na benzynę jeśli trasa trochę dłuższa co daje dziwne odczucie, że to bez sensu. Na obecną chwilę podtrzymuję swoje zamówienie na model Y, gdyż hybryda Plugin to jakby zaprzeczenie dwóch napędów - benzyna zła, damy prąd a po wyczerpaniu baterii - prądu za mało, dobrze że masz benzynę. Tesla Y wychodzi na to, że mimo swojej bryły i miejsca wewnątrz dla całej rodziny daje najbardziej sportowe wrażenia z jazdy, w tym mam na myśli prowadzenie na zakrętach.
Wracając do tematu oddałem RAV4 Plugin po testach i mogę stwierdzić, że tutaj zawieszenie znów zbyt mocno pływa, nie wiem czy jednak nie lepsze sztywniejsze jak w Tesli. Niestety RAV4 Plugin zasięg na prądzie mnie rozczarował. Jedziesz na prąd, wracasz na benzynę jeśli trasa trochę dłuższa co daje dziwne odczucie, że to bez sensu. Na obecną chwilę podtrzymuję swoje zamówienie na model Y, gdyż hybryda Plugin to jakby zaprzeczenie dwóch napędów - benzyna zła, damy prąd a po wyczerpaniu baterii - prądu za mało, dobrze że masz benzynę. Tesla Y wychodzi na to, że mimo swojej bryły i miejsca wewnątrz dla całej rodziny daje najbardziej sportowe wrażenia z jazdy, w tym mam na myśli prowadzenie na zakrętach.
Last edited: