zlp
Pionier e-mobilności
Wczoraj ściągnąłem zimówki, miałem pod nie dokupione mniejsze 19 calowe felgi Tesli i opony Bridgestone Blizzak 6 245/50R19 105XL. Musiałem też dorobić 7mm dystanse, bo pod felgi nie mieściły się przednie zaciski hamulców.
Założyłem z powrotem fabryczne koła na auto. Felgi 21 cali, opony Michelin Pilot Sport 4S przód 265/35 ZR21 i 295/30 ZR21 tył.
No i upewniłem się we wcześniejszych odczuciach (wkrótce po zakupie założyłem koła zimowe). Opony letnie zdecydowanie głośniejsze.
Jednak nie to jest największym problemem. Auto zaczęło się gorzej prowadzić, ucieka na środek. Na zimówkach samochód "odbijał się" od linii, a teraz linie go przyciągają. Auto stało się bardziej nerwowe i szarpiące na boki. Dużo mniej komfortowe w prowadzeniu. Minimalna wydawałoby się zmiana, a taka różnica. Nie bardzo mi pasuje, że zmiana opon wymaga również zmiany geometrii.
Ma ktoś namiar na jakiś porządny serwis w podkarpackim?
Założyłem z powrotem fabryczne koła na auto. Felgi 21 cali, opony Michelin Pilot Sport 4S przód 265/35 ZR21 i 295/30 ZR21 tył.
No i upewniłem się we wcześniejszych odczuciach (wkrótce po zakupie założyłem koła zimowe). Opony letnie zdecydowanie głośniejsze.
Jednak nie to jest największym problemem. Auto zaczęło się gorzej prowadzić, ucieka na środek. Na zimówkach samochód "odbijał się" od linii, a teraz linie go przyciągają. Auto stało się bardziej nerwowe i szarpiące na boki. Dużo mniej komfortowe w prowadzeniu. Minimalna wydawałoby się zmiana, a taka różnica. Nie bardzo mi pasuje, że zmiana opon wymaga również zmiany geometrii.
Ma ktoś namiar na jakiś porządny serwis w podkarpackim?