TESLA SERWIS KOMUNIKATY EKRANOWE i co potem? np. wybór centrum serwisowego itp

danielm

Pionier e-mobilności
;-) Strony konta Tesli, to jest inna rzeczywistość. Chyba weszli na rynek ogólnoświatowy i kompletnie się pogubili różnorodnością prawa, ograniczeń itd... oraz niuansów językowych.
Np. " mam obenie LR AWD z napędem na tył", czasem mi wskakuje sklep i chwile wisi zanim się strona calkiem nie przeladuje na PL.

Chyba coś a propos komputera widziałem w filmiku jakiegos Niemca? Nie moge znaleźć
holandia już wymienia, norwegia też, uk i reszta europy nadal czeka. choć w maju mi jeszcze serwis nie odpisal
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Coś grzebia na stronach KONTA, bo nie moge wejść w zarzadzanie i probe kupna np BOOST, zawraca strone. A do tego na stronie na zdjeciu wczoraj jeszce było to przeniesienie a teraz pustka. Dokumet zmiany jest w tam gdzie powinien byc czyli w tzw schowku

Jak widać : Nie znaleziono wczesniej posiadanych samochodów a był


SmartSelect_20210506-115831_Chrome.jpg
 

Bronek

Pionier e-mobilności
SOS >>>..
Ale : wg nich ten błąd wymaga przyjazdu!! LOGI Z SAMOCHODU ponoć o tym świadcza (....)
Błąd powrocił i to juz dwa razy. ma to związek moim zdaniem z tym że czesto zmieniamy kierowcę zalogowanego na jednym koncie ale z róznymi telefonami. Cyba głupieje?
Kasuje restartami owszem. Niemniej trzeba będzie kiedyś o tym wspomnieć jak sie innych rzeczy nazbiera. To nieistotna upierdliwa lekko ekranowo przypadłość. I na pewno nie pojadę do Warszawy z tego powodu.
 
Top