bartekgr
Zadomawiam się
Mój Wall Connector 3 działał idealnie przez ponad 2 lata, ale zaczął rozłączać się z WiFi kilka miesięcy temu. Rozłącza się bez (znanego) powodu każdego dnia lub co kilka dni. Wtedy muszę ponownie uruchomić router i dodać go ponownie za pomocą aplikacji Tesla.
Nie zmieniłem routera (ASUS ZenWiFi AX (XT8) - mesh). Mam włączone WPA2. Sieć to 2,4 + 5 GHz, ale próbowałem też tylko 2,4 (sieć gościnna) z tym samym rezultatem. Sygnał WiFi jest silny, ponieważ router znajduje się 2 metry dalej. Nie mam problemów z innymi urządzeniami, w tym z dużą liczbą urządzeń smart.
Firmware jest aktualny - zaktualizował się podczas kiedy połączenie było aktywne.
Ciekawostka po utracie połączenie i próbie dodania WC ponownie nie widzi mojej sieci WiFi. Widzi jakąś okoliczną, ale mojej, z routerem dwa metry dalej nie. Dopiero restart router pomaga i można dodać ponownie WC.
Wszelkie wskazówki mile widziane, bo przećwiczyłem już dużo różnych ustawień, a efektu nie ma...
Nie zmieniłem routera (ASUS ZenWiFi AX (XT8) - mesh). Mam włączone WPA2. Sieć to 2,4 + 5 GHz, ale próbowałem też tylko 2,4 (sieć gościnna) z tym samym rezultatem. Sygnał WiFi jest silny, ponieważ router znajduje się 2 metry dalej. Nie mam problemów z innymi urządzeniami, w tym z dużą liczbą urządzeń smart.
Firmware jest aktualny - zaktualizował się podczas kiedy połączenie było aktywne.
Ciekawostka po utracie połączenie i próbie dodania WC ponownie nie widzi mojej sieci WiFi. Widzi jakąś okoliczną, ale mojej, z routerem dwa metry dalej nie. Dopiero restart router pomaga i można dodać ponownie WC.
Wszelkie wskazówki mile widziane, bo przećwiczyłem już dużo różnych ustawień, a efektu nie ma...