gim-kg
Pionier e-mobilności
Jak w tytule. Tesla Wall Connector gen.3 podłączony do TM3. Ładowanie od 6% do 80% 11kW.
Rano następujące wiadomości z apki Tesli:
- Rozpoczęto ładowanie o 00:30 przy poziomie 6%
- Ładowanie przerwane o godz. 1:57 przy poziomie 28%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…
- Ładowanie przerwane o godz. 3:27 przy poziomie 50%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…
- Ładowanie przerwane o godz. 4:57 przy poziomie 72%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…
- Ładowanie zakończone o 5:27 przy poziomie 80%
W zakładce „Sterowanie” w aplikacji nie ma nic takiego jak serwis. Myślałem, że to może jakieś spadki napięcia w sieci były, ale dzisiaj, czyli po 3 dniach podobnie. Ładowanie od 45% do 80% tym razem 9kW.
Rano następujące wiadomości z apki Tesli:
- Rozpoczęto ładowanie o 00:30 przy poziomie 45%
- Ładowanie przerwane o godz. 1:54 przy poziomie 62%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…
- Ładowanie zakończone o 3:20 przy poziomie 80%
Jakieś sugestie? Luźne kable przy połączeniu Wall Connectora do sieci? Do tej pory było wszystko Ok, ale może coś się poluzowało i się przegrzewa?
Rano następujące wiadomości z apki Tesli:
- Rozpoczęto ładowanie o 00:30 przy poziomie 6%
- Ładowanie przerwane o godz. 1:57 przy poziomie 28%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…
- Ładowanie przerwane o godz. 3:27 przy poziomie 50%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…
- Ładowanie przerwane o godz. 4:57 przy poziomie 72%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…
- Ładowanie zakończone o 5:27 przy poziomie 80%
W zakładce „Sterowanie” w aplikacji nie ma nic takiego jak serwis. Myślałem, że to może jakieś spadki napięcia w sieci były, ale dzisiaj, czyli po 3 dniach podobnie. Ładowanie od 45% do 80% tym razem 9kW.
Rano następujące wiadomości z apki Tesli:
- Rozpoczęto ładowanie o 00:30 przy poziomie 45%
- Ładowanie przerwane o godz. 1:54 przy poziomie 62%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…
- Ładowanie zakończone o 3:20 przy poziomie 80%
Jakieś sugestie? Luźne kable przy połączeniu Wall Connectora do sieci? Do tej pory było wszystko Ok, ale może coś się poluzowało i się przegrzewa?