Tesla Wall Connector przerywanie ładowania

gim-kg

Pionier e-mobilności
Jak w tytule. Tesla Wall Connector gen.3 podłączony do TM3. Ładowanie od 6% do 80% 11kW.
Rano następujące wiadomości z apki Tesli:

- Rozpoczęto ładowanie o 00:30 przy poziomie 6%

- Ładowanie przerwane o godz. 1:57 przy poziomie 28%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…

- Ładowanie przerwane o godz. 3:27 przy poziomie 50%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…

- Ładowanie przerwane o godz. 4:57 przy poziomie 72%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…

- Ładowanie zakończone o 5:27 przy poziomie 80%


W zakładce „Sterowanie” w aplikacji nie ma nic takiego jak serwis. Myślałem, że to może jakieś spadki napięcia w sieci były, ale dzisiaj, czyli po 3 dniach podobnie. Ładowanie od 45% do 80% tym razem 9kW.
Rano następujące wiadomości z apki Tesli:

- Rozpoczęto ładowanie o 00:30 przy poziomie 45%

- Ładowanie przerwane o godz. 1:54 przy poziomie 62%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…

- Ładowanie zakończone o 3:20 przy poziomie 80%


Jakieś sugestie? Luźne kable przy połączeniu Wall Connectora do sieci? Do tej pory było wszystko Ok, ale może coś się poluzowało i się przegrzewa?
 

vwir

Pionier e-mobilności
Miałem tak z wallboxem forda. Okazało się, że wallbox sprawdza czy napięcie w sieci jest w granicach normy (dolna granica to 207V) i gdy było poniżej to rozłączał ładowanie. Może u Ciebie występuje coś podobnego? Zakłady energetyczne często ustawiają tak niskie napięcia, bo wtedy w ciągu dnia jest miejsce na produkcję z fotowoltaiki (żeby w ciągu dnia nie przekroczyć górnej granicy napięć, czyli 253V).
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Jak w tytule. Tesla Wall Connector gen.3 podłączony do TM3. Ładowanie od 6% do 80% 11kW.
Rano następujące wiadomości z apki Tesli:

- Rozpoczęto ładowanie o 00:30 przy poziomie 6%

- Ładowanie przerwane o godz. 1:57 przy poziomie 28%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…

- Ładowanie przerwane o godz. 3:27 przy poziomie 50%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…

- Ładowanie przerwane o godz. 4:57 przy poziomie 72%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…

- Ładowanie zakończone o 5:27 przy poziomie 80%


W zakładce „Sterowanie” w aplikacji nie ma nic takiego jak serwis. Myślałem, że to może jakieś spadki napięcia w sieci były, ale dzisiaj, czyli po 3 dniach podobnie. Ładowanie od 45% do 80% tym razem 9kW.
Rano następujące wiadomości z apki Tesli:

- Rozpoczęto ładowanie o 00:30 przy poziomie 45%

- Ładowanie przerwane o godz. 1:54 przy poziomie 62%. Jeśli to nie spodziewane, aby uzyskać więcej informacji zobacz Sterowanie > Serwis > Powiadomienia n…

- Ładowanie zakończone o 3:20 przy poziomie 80%


Jakieś sugestie? Luźne kable przy połączeniu Wall Connectora do sieci? Do tej pory było wszystko Ok, ale może coś się poluzowało i się przegrzewa?
zobacz jakie masz napiecia jak ładujesz
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Chyba, że w aplikacji Tesli. Jestem pod Singapurem, Teslą żona jeździ. Niestety ta apka na iOS do Wall Connectora chodzi tylko po wifi. Musisz być w tej samej sieci, żeby zobaczyć wskazania. Na razie zgłosiłem na serwis, żeby zobaczyli logi. Dałem im tez dane WC może tam też coś zobaczą.
Kurcze nie mogę znaleść tej opcji serwis w zakładce sterowanie.
 

Piter

Posiadacz elektryka
Mam dokładnie to samo. Napięcie mam w normie i auto ładuje sie normalnie. Ponoć takie komunikaty zaczęły sie pojawiać po aktualizacji 2023.6.8. Problem nie dotyczy auta bo mam to w obu teslach. W aucie komunikatów brak, pojawiają sie jedynie w aplikacji i nawet przy zmniejszeniu napięcia ładowania nadal się pojawiają.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Tylko, że ja to miałem przed aktualizacją 2023.6.8. Aktualizacja wisiała ale zainstalowałem ją po tym pierwszym ładowaniu z przerwami.
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
@pmlody sprawdziłem napięcie, w nocy było 227-230V także to chyba nie to.
@Piter Wall Connector też ma swoje aktualizacje, może to właśnie aktualizacja w Wall Connector coś namieszała. Mam wiadomość z serwisu w sprawie mojego zgłoszenia. Wyglada jak pisana przez translator ale z niej tez wynika że to jakiś problem z oprogramowaniem.

7D22C2AE-24E4-47E4-9F26-16044392000F.jpeg
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Porównałem pobory ze swoim dotychczasowym evse Raviconu na hiszpańskich bebechach .
Tamten nie bierze nic. Tesla dostaje cały prąd .Licznik przed evse wskazuje tyle samo co samochód

Natomiast piękna w formie evse Tesli pobiera dla siebie do 1% . Nie wiem czy to podczas ładowania czy w odcinku czasu, bo nie chce mimsie tego mierzyć .U mnie to,evse rezerwowe i jak dzieci swoimi ev przyjadą . Wisiala z licznikiem przed kilkq dni i auto bylo na nie z raz czy dwa . Byloa różnica miedzy Teslą ma licznikiem . Tego nie ma w starym evse

Nie widzę ze swojegompkt widzenia gdy jest evse wykorzystywane jako oddzielne i nie w połączeniu z innymi lub powerbankiem , solarami itp , aby miała być potrzebe brania czegokolwiek z sieci WiFi ,aktualizacjimitp .
Zreszta jak widać to generuje i minimalne koszty i kłopoty .
Ja swoją teslowską po konfiguracji odciąłem od domwowej sieci.
Działa, to po co mi kłopoty z aktualizacjami ?
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Działa, to po co mi kłopoty z aktualizacjami ?
@Bronek takim myśleniem - to po co aktualizacje w samochodzie? Też sprawiają kłopoty. Skoro zdecydowałem się na opcje Wall Connectora z aktualizacjami to już niech przychodzą. Była opcja aby dane z Wall Connectora były w aplikacji ale teraz jej już nie mam. Pisałem do Niemiec, Holandii, ale nie potrafili mi pomóc. Myślałem też że jak będę w USA to znów się pojawi, ale nic z tego. Trzeba czekać. Może z jakąś aktualizacją.

Wall Connector gen.2 brał w czasie czuwania 3W, gen.1 bierze mniej niż 1W,

Tym czasem przyszła kolejna wiadomość z Tesli. Tak jak się domyślałem nie chodziło o aktualizacje w samochodzie, a aktualizacje Wall Connectora.
219C7303-456F-4FEC-BADD-FFDBE6F2F2F6.jpeg
 
Top