Tesla Y Nowy Model LAUNCH SERIES dostępny na polskiej stronie. - 264 990 :)

krzyss

Pionier e-mobilności

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Niezle jaja… wszyscy liczyli na wieksza baterie wiec Ci zmniejszyli 😳
Cos tu nie gra…
pewnie plotki. Chociaż... a potem okaże się, że będzie 78 ale netto. i Tym prostym sposobem niezadowoleni będą zadowoleni, bo przecież mieli pomniejszyć.... . Stara zagrywka.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Jak zmniejszyli? Ja też mam 78 i od dłuższego czasu pakiety na LG maja ok 78 brutto i ok 75 netto
 

umcus

Pionier e-mobilności
Kolejne wrażenia:
  • Jazda jest bardzo dopracowana, powiedziałbym, że odrobinę bardziej niż w Modelu 3.
  • Jay Leno albo ktoś inny powiedział: „Zawieszenie jest sztywne.” Tak, jest sztywne, ale w bardzo wyrafinowany i komfortowy sposób. Trudno to opisać. Przypomina bardzo dopracowany „niemiecki” samochód sportowy – jest wygodne, ale na nierównościach daje bardzo precyzyjne odczucia. Czujesz nierówności, ale zupełnie ci to nie przeszkadza.
  • Basowe wibracje tylnego zawieszenia całkowicie zniknęły. Brzmi to tak, jakbyś prowadził samochód w słuchawkach z redukcją hałasu.
  • Rekuperacja jest łagodniejsza, nawet w trybie „standard” w porównaniu do mojego Modelu Y 2024.
  • Mechanizm wycieraczek jest nowy. Ukrywają się pod maską, działają lepiej, są bardziej stabilne i dokładniej zbierają wodę. Płyn spryskiwaczy jest teraz rozpylany bardziej poziomo niż w poprzednim Modelu Y.
  • Promień skrętu jest teraz mniejszy, mimo że ilość obrotów kierownicy pozostała taka sama (wydaje mi się, ale trzeba to zweryfikować).
  • Tryb „Chill” jest aż za bardzo spokojny, ogólnie samochód stał się bardziej „złagodzony” w porównaniu do poprzedniego Modelu Y.
  • System audio jest mniej basowy. Wydaje się bardziej zbalansowany w stosunku do tonów wysokich niż poprzedni system Premium Audio. W moim poprzednim aucie niektóre piosenki miały zbyt mocny bas, który zagłuszał wokale, a inne miały go zbyt mało. Teraz te same utwory brzmią bardziej zrównoważenie i przyjemnie.
  • Dźwignia kierunkowskazów ma krótki skok, ale jest przyjemna w użyciu.
  • Możliwość wyłączenia klimatyzacji po stronie pasażera – TAK.
  • Tryb „swing” dla kierowcy i pasażera.
  • Brak drgań lusterka wstecznego (może to tylko w moim egzemplarzu).

Oryginał: https://www.reddit.com/r/TeslaModelY/comments/1isqu2n
 

umcus

Pionier e-mobilności
I jeszcze jedna sprawa. Miałem wrażenie, że w TM3 ostrzeganie o ruchu poprzecznym przy wyjeżdżaniu tyłem nie działało tak sprawnie jak w nowym Y. Tzn. u mnie chyba ostrzegał bardzo późno, właściwie tuż przed pojawieniem się w kamerze, nie tak jak w poniższym nagraniu. Tutaj zaczyna ostrzegać, mijają prawie 2 sekundy, zanim się pojawia samochód na kamerze. Może dlatego, że kamera boczna miała lepsze pole widzenia?
 

Matteusz

Nowy na Forum
Cześć,


Stoję przed decyzją o zakupie tesli Y ale nie wiem co zrobić, aktualnie jest bardzo dobre finansowanie starych modeli Y bo 0,99% - to kredyt za darmo. Czy spotkaliście się może z tym że takie promocje były wcześniej jak wchodziła nowa tesla 3 i w Y ? Bo może za pół roku też będzie taka promocja i lepiej jeszcze wstrzymać się z zakupem. Dofinansowanie Mój elektryk jest jeszcze przez cały rok wiec czasu na skorzystanie zostało dużo.

I stoję na rozdrożu, czy lepiej poczekać, a teraz kupić przejściowo inny samochód (lub zostanie dla żony - znalazłem MG EHS za 82 tyś. zł plug in) czy brać tego przedliftowego teraz.
 

kubatar

Pionier e-mobilności
Cześć,


Stoję przed decyzją o zakupie tesli Y ale nie wiem co zrobić, aktualnie jest bardzo dobre finansowanie starych modeli Y bo 0,99% - to kredyt za darmo. Czy spotkaliście się może z tym że takie promocje były wcześniej jak wchodziła nowa tesla 3 i w Y ? Bo może za pół roku też będzie taka promocja i lepiej jeszcze wstrzymać się z zakupem. Dofinansowanie Mój elektryk jest jeszcze przez cały rok wiec czasu na skorzystanie zostało dużo.

I stoję na rozdrożu, czy lepiej poczekać, a teraz kupić przejściowo inny samochód (lub zostanie dla żony - znalazłem MG EHS za 82 tyś. zł plug in) czy brać tego przedliftowego teraz.
Jeśli liczysz na finansowanie to wg mnie bez szans na podobne dla nowego modelu w horyzoncie pół roku. Kupowanie innego auta zeby czwkac na obniżkę to też kiepski interes.
 

eimi

Pionier e-mobilności
Już ponad rok od premiery 3 HL i jeszcze nie było na nią dobrego finansowania. Był po drodze wzrost ceny, był spadek ceny, finalnie jest tańsza niż jak wchodziła ale finansowanie bez zmian.
 
Top