Tesla Y Prowadzenie

itguy

Posiadacz elektryka
To mój faktycznie zwalnia jak coś z przodu najeżdża na linię, ale żeby skręcał ostro to mi się nie zdażyło.
Mi skręcił kilka razy ostro, dwa razy słusznie bo byłem zdaje się niewidzialny dla tego na sąsiednim pasie i próbował mi wyklepać bok. Raz przesadził z reakcją na gapę innego kierowcy, a raz zaraz po zakupie zrobił dziwny manewr w sumie nie wiem czemu. Generalnie bilans dodatni, można powiedzieć że dzięki niemu ominęła mnie wizyta u blacharza. Ale nie przepadam za jazdą na autopilocie, chyba że to naprawdę długa trasa i jest mały ruch inaczej jego przesadzona ostrożność zmieszana z głupotą innych (np wjeżdżanie komuś przed maskę jadąc 140km/h) jest irytująca bo gwałtownie zwalnia zamiast np zmienić pas (wiadomo tego nie umie jeszcze na starym kontynencie), czy po prostu zrobić to płynnie
 

rceb

Zadomawiam się
Mi skręcił kilka razy ostro, dwa razy słusznie bo byłem zdaje się niewidzialny dla tego na sąsiednim pasie i próbował mi wyklepać bok. Raz przesadził z reakcją na gapę innego kierowcy, a raz zaraz po zakupie zrobił dziwny manewr w sumie nie wiem czemu. Generalnie bilans dodatni, można powiedzieć że dzięki niemu ominęła mnie wizyta u blacharza. Ale nie przepadam za jazdą na autopilocie, chyba że to naprawdę długa trasa i jest mały ruch inaczej jego przesadzona ostrożność zmieszana z głupotą innych (np wjeżdżanie komuś przed maskę jadąc 140km/h) jest irytująca bo gwałtownie zwalnia zamiast np zmienić pas (wiadomo tego nie umie jeszcze na starym kontynencie), czy po prostu zrobić to płynnie
Mnie tam to zwalnianie nie przeszkadza, może gdyby zachowywać obowiązujące odległości działało by to płynniej, ale jest ok. Do tej pory zrobiłem z 5kkm na auto, ciężko mi wrócić do normalnej jazdy..
 

Ratt

Posiadacz elektryka
Mnie tam to zwalnianie nie przeszkadza, może gdyby zachowywać obowiązujące odległości działało by to płynniej, ale jest ok. Do tej pory zrobiłem z 5kkm na auto, ciężko mi wrócić do normalnej jazdy..
Ja zrobiłem z 15kkm i też jestem zadowolony. Jedyne co mi przeszkadza i o tym już parę razy pisałem to za każdym razem zwalnia jak jadę 140 km/h w Niemczech prawym pasem a lewym mija mnie jakiś ścigant 200+ km/h. Mogli by to w końcu poprawić.
 

rceb

Zadomawiam się
Ja zrobiłem z 15kkm i też jestem zadowolony. Jedyne co mi przeszkadza i o tym już parę razy pisałem to za każdym razem zwalnia jak jadę 140 km/h w Niemczech prawym pasem a lewym mija mnie jakiś ścigant 200+ km/h. Mogli by to w końcu poprawić.
I w sumie spoko, że lekcewazy chwilowe ograniczenia na drogach szybkiego ruchu. Bo na lokalnych jak jest ograniczenie to ona automatycznie się doatosuje i potem nie podwyższa. Dobrze mówię? Jakie jes ten mechanizm? BTW nie polecam i nie korzystam z auto na drogach lokalnych - tutaj faktycznie może być niebezpiecznie.
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Na śniegu też jest ok. Mimo masy auto prowadzi się dobrze, systemy dają radę. Ruszanie na śniegu pod stromą górę to nie problem, tryp off road na śniegu mega pomaga przy manewrach i ruszaniu.

Brakuje mi tylko opcji całkowitego wyłączenia ESP. Czy ktoś wie jak to zrobić?
 

piotrazz

Posiadacz elektryka
Commander z Enhauto potrzebny. Wtedy można się pobawić różnymi opcjami włączenia Drift mode itd.
Można znaleźć kody zniżkowe gdzieś na forum.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ja taki kod dostałem ale go nie potrzebuję nie wiem czy działa
Chcemy przypomnieć, że masz jeszcze 4 dni , aby obdarować swoją Teslę najinteligentniejszymi akcesoriami Tesli i otrzymać dodatkowy prezent świąteczny! Złóż zamówienie powyżej 100 € (105 $) i otrzymaj 2 dodatkowe przyciski S3XY jako mały gest podziękowania od nas za Twoje wsparcie.

I to nie wszystko! Aby uczynić ten sezon świąteczny jeszcze bardziej wyjątkowym, dajemy Ci dodatkowy rabat jako pierwszemu kupującemu. Po prostu użyj kodu

CEP24
CEP24
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Commander z Enhauto potrzebny. Wtedy można się pobawić różnymi opcjami włączenia Drift mode itd.
czyli znów ten commander, to kolejna rzecz do której by mi się przydał. teraz jest promocja, dodają 2 przyciski.
 
Top