Tesle 3 i Y produkowane w chinach dostały nowe baterie. Szału nie ma.

abes99

Posiadacz elektryka

EU07

Zadomawiam się
Szału nie ma, ale pasuje do koncepcji Junipera, czyli bezpiecznego liftingu udanego modelu, w której mamy zasadniczo to samo auto, tylko bardziej dopracowane w najważniejszych punktach. Mimo wszystko trochę kwaśna sytuacja, że pół roku po premierze robią lifting liftingu, i to kluczowego podzespołu. Nawet jeśli różnica nie jest spektakularna, to mogliby dać lepszą baterię na start.
 

EU07

Zadomawiam się
W necie piszą, że to zasadniczo ta sama technologia, tylko pojemność 1 ogniwa wzrośnie z 5000mAh do 5300mAh. Znowu - lifting, usprawnienie, bez rewolucji.
 

Iktorn

Zadomawiam się
Pytanie czy i jak zmieni się krzywa ładowania.
O ile nie podoba mi się pas świetlny Jupitera i parę innych zmian, to jeśli z baterii i lifta dałoby się uzyskać co najmniej 10% zasięgu + lepsze ładowanie to bym nie narzekał.
Wiem, mamy duże oczekiwania, ale porównując np. do koreańczyków (Ioniq 5, EV6) to tam też zmiana nie jest jakaś wielka.
 
Top