Kalkulacja wygląda tak:
- nowe auto kosztuje 220k brutto.
- ok. 15% utraty wartości daje 187k PLN cenę na dziś.
I to właśnie tyle chcę wyjściowo za auto.
Leasing to nie tylko raty kapitałowe, ale też odsetkowe. Samego kapitału zostało ok. 156k brutto. Reszta to finansowanie.
156k brutto kapitału + odstępne 31k brutto daje właśnie 187k brutto, czyli kwota, którą kupujący musiałby zapłacić za roczne auto tak czy siak. Do tego na plus dodatkowe wyposażenie, a na minus rysa, więc moim zdaniem cena nie jest wygórowana, ale może źle podana
Chociaż to może mi się wydawać, ale sprzeda się za mniej.
Cena podlega negocjacji
Co do dofinansowania - na dzisiaj jest w planach tylko dla osób fizycznych i dla JDG. Dla spółek nie ma.
- nowe auto kosztuje 220k brutto.
- ok. 15% utraty wartości daje 187k PLN cenę na dziś.
I to właśnie tyle chcę wyjściowo za auto.
Leasing to nie tylko raty kapitałowe, ale też odsetkowe. Samego kapitału zostało ok. 156k brutto. Reszta to finansowanie.
156k brutto kapitału + odstępne 31k brutto daje właśnie 187k brutto, czyli kwota, którą kupujący musiałby zapłacić za roczne auto tak czy siak. Do tego na plus dodatkowe wyposażenie, a na minus rysa, więc moim zdaniem cena nie jest wygórowana, ale może źle podana
Chociaż to może mi się wydawać, ale sprzeda się za mniej.
Cena podlega negocjacji
Co do dofinansowania - na dzisiaj jest w planach tylko dla osób fizycznych i dla JDG. Dla spółek nie ma.
Last edited: